تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

هدفون روی گوشتان بگذارید؛ لاغر شوید!+ تصویر

  • کد خبر : 197439
  • 19 مرداد 1396 - 8:01

Modius یک گجت هوشمند و پوشیدنی عصبی است که بدن شما را به چربی سوزی وادار می‌کند.

هدفون روی گوشتان بگذارید؛ لاغر شوید!+ تصویربه گزارش «کمال مهر»؛ یک شرکت تجاری هدستی را ساخته که با تحریک اعصاب بدن را فریب داده و منجر به سوختن چربی های اضافی و در نتیجه لاغر شدن افراد می‌شود.

این هدست را به مدت ۴۵ دقیقه در روز بپوشید تا به روند سوزاندن چربی‌های اضافی در بدنتان کمک کنید.

این قطعه تکنولوژی، بدن شما را به فکر کردن در مورد ورزش و کاهش اشتها، وادار می کند، عصب تحریک شده توسط Modius باعث متابولیسم در بدن شده و چربی‌های بیشتری را در بدن می‌سوزاند.

این شرکت می گوید کاهش میزان چربی بدون تمرین ورزشی یا رژیم غذایی اتفاق می افتد، اما اگر هر دو را انجام دهید، نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد.

هدست طراحی شده دارای دو صفحه معمولی همانند هدفون است که بر روی گوش قرار گرفته و با ارسال پالس‌هایی ضعیف به مغز موجب فعال شدن غده هیپوتالاموس می‌شود، این غده در بدن دما و میزان گرسنگی و تشنگی را تنظیم می کند.

مطالعات اولیه این شرکت تجاری نشان می‌دهد که کاهش ۸ درصد چربی بدن طی یک دوره ۱۶ هفته ای با استفاده از Modius صورت گرفت است.

بنیانگذار شرکت در مورد تجربه خود در استفاده از این دستگاه می‌گوید:  این دستگاه اعتیاد آور نیست، استفاده از آن بی خطر است و ظاهرا عوارض جانبی ندارد.

برای این گجت پوشیدنی قیمتی ۲۰۰ دلاری در نظر گرفته شده و احتمال می‌رود پاییز عرضه شود، طراحان این گجت می‌گویند تصمین خواهند داد این نوآوری تضمینی برای بازگشت پولشان باشد.

هدفون روی گوشتان بگذارید؛ لاغر شوید!+ تصویر

انتهای پیام/

که بدن را به  وادار می کند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x