تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دز جسد یکی دیگر از گردشگران مفقودی را پس داد

  • کد خبر : 196395
  • 10 مرداد 1396 - 15:10

معاون فرماندار دزفول گفت: جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود حادثه چال کندی امروز صبح کشف شد.

به گزارش«کمال مهر» عبدالحسین پوررکنی، معاون فرماندار دزفول اظهار کرد: جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود در حادثهدز، پس از ۱۳ روز از حادثه، ‌ صبح امروز در منطقه چال‌کندی کشف شد.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که از روز گذشته انجام شد، سد دز امروز به منظور کاهش دبی آب رودخانه به طور موقت بسته شد و در این شرایط تیم‌های غواص آتش‌ نشانی و قایقران‌ها عملیات جستجو را آسان‌تر انجام دادند.

پوررکنی بیان کرد: در نهایت تیم‌های غواص آتش‌نشانی توانستند جسد یکی از ۲ گردشگر مفقودی را از آب بیرون بیاورند. اکنون یک گردشگر دیگر همچنان در دز مفقود است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول با بیان این‌که ابتدا عنوان شد جسد کشف شده متعلق به آقای غلام‌نژاد ۵۵ سال و پس از آن گفته شد که متعلق به دیگر مفقود جوان این حادثه است.

همچنین غلام‌حسین حسن‌پور، فرمانده عملیات جستجوی مفقودان حادثه دز گفت: جسدی که امروز در چال کندی کشف شد، متعلق به محمدرضا پیرمحمدی نوجوان ۱۶ ساله‌ای است که در حادثه دز مفقود شده بود.

وی افزود: غواص‌های آتش‌نشانی با بستن طناب به دست و پای این جسد وی را از بین یک شکاف که در عمق ۶ متری منطقه چال‌کندی بود، بیرون آوردند.

غلام‌حسین حسن‌پور بیان داشت: جسد این نوجوان به دلیل این‌که متلاشی شده بود، قابل شناسایی نبود و خانواده وی از رنگ پیراهن و کفش‌هایش او را شناسایی کرده‌اند.

انتهای پیام/م

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=196395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x