تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سخنرانی سید حسن نصرالله درباره نبرد عرسال/ ایران و سوریه هیچ دخالتی در جنگ عرسال نداشتند

  • کد خبر : 195622
  • 05 مرداد 1396 - 9:32
سخنرانی سید حسن نصرالله درباره نبرد عرسال/ ایران و سوریه هیچ دخالتی در جنگ عرسال نداشتند

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت پیروزی بر تروریست های النصره در عرسال اظهار کرد ایران و سوریه هیچ دخالتی در جنگ عرسال نداشتند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛  سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریست های النصره در عرسال لبنان آغاز کرد.

وی سخنرانی امشب خود را با تبریک به اهالی قدس شریف و فلسطینی ها آغاز کرد و دفاع آنان از قدس و  مقاومتشان در برابر تحرکات اخیر صهیونیست‌ها را به آنان تبریک گفت.

دبیرکل حزب الله لبنان از سید عبد الملک بدر الدین، دبیرکل انصار الله یمن به خاطر اعلام حمایت و ایستادگی در کنار نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر و تشکرکرد و گفت: راهپیمایی های مردمی در یمن در حمایت از مسجد الاقصی بزرگترین راهپیمایی در کشورهای عربی بود.

وی افزود: من امروز قصد ندارم به اظهارات ترامپ و مقامات آمریکایی درباره حزب الله پاسخ دهم. ما این موضوع را به نمایندگان دولت لبنان واگذار می کنیم که اکنون در واشنگتن به سر می برند.

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد هدف از جنگ رزمندگان حزب الله در منطقه مرزی عرسال که امروزها بحث‌های زیادی درباره آن مطرح می شود خارج کردن تروریست های جبهه النصره از این منطقه بود که خطرات زیادی برای لبنان و منطقه می توانند به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد تصمیم برای جنگ در عرسال یک تصمیم ایرانی، سوری یا روسی نبود بلکه یک تصمیم کاملا داخلی و برنامه‌ریزی شده برای حفاظت از لبنان بود.

ایشان تصریح کردند حزب الله به دنبال ایجاد پایگاه نظامی در مناطق مرزی سوریه و لبنان نیست و تمام این مناطق را پس از نابودی تروریست‌ها به ارتش لبنان و سوریه واگذار خواهد کرد.

وی افزود: حزب الله و مقاومت تاکنون به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌اند و این پیروزی‌ها با کمترین هزینه‌های ممکن همراه بوده است.

حسن نصرالله در ادامه گفت: سرکرده‌های جبهه النصره باید بدانند که جایی در مناطق مرزی سوریه و لبنان ندارند. ما به آنها فرصت مذاکره داریم و اکنون این فرصت در اختیار آنهاست اما باید بدانند که این فرصت بسیار محدود است.

وی افزود: ما تاکنون به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌ایم و به زودی این پیروزی‌ها را با برچیدن بساط تروریست های جبهه النصره از لبنان تکمیل خواهیم کرد و کل سرزمین هایی که در چنگ تروریست‌های تکفیری هستند را به اهلش باز خواهیم گرداند.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x