تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تاثیرات گرمایی امواج لپ تاپ روی پاها+ تصویر

  • کد خبر : 195009
  • 29 تیر 1396 - 10:19

بهتر است بدانید زمانیکه لپ تاپ را بر روی پاهای خود قرار می‌دهید امواج ساطع شده از آن چه تاثیری بر بدن شما خواهد داشت.

تاثیرات گرمایی امواج لپ تاپ بر روی پا+ تصویربه گزارش «کمال مهر»؛ تحقیقات کارشناسان و دانشمندان در حوزه امواج الکترومغناطیس نشان می دهد که افزایش مواجهه با امواج ناشی از وسایل بیسیم مانند لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و غیره باعث ایجاد اثرات سوء بر روی افراد می‌شود.

استفاده از وسایل بیسیم در دنیایی که هر لحظه خبری جدید را در حوزه فناوری به گوش مردم جهان می‌رساند و زندگی همگان را با ابزار و محصولات فناورانه عجین می‌کند، اجتناب ناپذیر است  نمی توان از آن دوری کرد اما همانطور که گفته شد امواج ابزار بیسیم موجب ایجاد اثرات سوء بر بدن انسان می‌شود و بهتر است برای کاهش این مضرات و حفظ سلامت خود راهکارهای ساده زیر را رعایت کرده و جدی بگیرید.

  1. تلفن همراه خود را در جیب خود قرار ندهید و حتی زمانی که با استفاده از هندزفری صحبت میکنید تلفن را در جیب خود قرار ندهید.
  2. در هنگام استفاده از لپ تاپ آن را روی پای خود قرار ندهید زیرا تابش‌هایی با فرکانس پایین ناشی از مدارها، باتری و غیره و همچنین تابش های با فرکانس بالا ناشی از سیستم بلوتوث و اینترنت بیسیم می تواند باعث بروز صدمات سلامتی شود.
  3. در هنگام استفاده طولانی مدت از لپ تاپ از کیبورد خارجی سیم دار و از لپ تاپ با باتری استفاده نمایید.
  4. وای فای دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ، تبلت، گوشی و غیره را در صورت عدم نیاز خاموش کنید زیرا این دستگاه‌ها حتی زمانی که شما به اینترنت متصل نیستید از خود امواج ساطع می کنند.
  5. در خانه تلفن بی سیم خود را با تلفن های سیم دار جایگزین کنید و یا حداقل از نوعی استفاده کنید که در حالتی که از آن استفاده نمی‌شود تشعشعی نداشته باشد.
  6. در صورتی که شما عادت به خاموش کردن مودم وای فای خود ندارید و به ناچار باید از تلفن بیسیم در خانه استفاده نمایید حداقل در طول شب و یا به صورت کلی در زمانهای استراحت خود آنها را خاموش کنید.

در ادامه تصویری از تاثیرات گرمایی امواج لپ تاپ زمانی که بر روی پا قرار میگیرد، ببینید.

تاثیرات گرمایی امواج لپ تاپ بر روی پا+ تصویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x