تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

چگونه شارژ باتری موبایل را بدون پاور بانک و شارژر افزایش دهیم +فیلم

  • کد خبر : 194784
  • 26 تیر 1396 - 16:19

در این گزارش شما را با یک اختراع سودمند در دنیای تکنولوژی آشنا خواهیم کرد که با آن دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایلتان نخواهید بود.

چگونه شارژ باتری موبایل را بدون پاور بانک و شارژر افزایش دهیم+فیلمبه گزارش«کمال مهر»، زود تمام شدن شارژ باتری تلفن های همراه یکی از دغدغه های بزرگ است که ذهن استفاده کنندگان را درگیر خود کرده و قطعا برای خیلی از شما ها پیش آمده که در مواقعی حساس که نیاز به استفاده از موبایل خود دارید ناگهان متوجه می شوید که باتری آن رو به پایان است و زمان زیادی تا خاموش شدنش نمانده از طرفی هم شما شدیدا به گوشی خود نیاز دارید و با خاموش شدن آن با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

به غیر پاور بانک ها اختراع دیگری این روزها روانه بازار خواهد شد که به شیوه ای جالب و بدون اینکه چیزی اضافه مانند پاور بانک را همراه خود حمل کنید باطری و حافظه گوشی شما را افزایش می دهد.

ابن اختراع چیزی نیست جز یک قاب هوشمند از جنس میکرو فیبر برای قسمت داخلی و سیلیکون برای قسمت بیرونی با طراحی کشسانی و نرم که ضمن محافظت از گوشی مقابل ضربه ها، شارژ باتری آن را نیز تا یک روز افزایش می دهد.

با استفاده از این قاب علاوه بر مواقع حساس که به روشن ماندن گوشی نیاز داریم، می توانیم به مدت زمان بیشتری موسیقی گوش دهیم، مکالمه داشته باشیم و یا ویدئو تماشا کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x