تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

خدمتکاران رستوران مشتری را ناک اوت کردند + تصاویر

  • کد خبر : 194625
  • 25 تیر 1396 - 14:38

به گفته یکی از شاهدان عینی، این درگیری از آنجا آغاز شد که این مشتری مقداری از غذایش را به سمت یکی از این کارگران پرتاب کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه ضرب و شتم شدید یک مشتری را توسط تعدادی از خدمتکاران رستوران مک دونالد در شرق لندن نشان می دهد. این چند کارگر رستوران با مشت و لگد به جان این مشتری افتادند و وی را در حالی که از سر و صورت خون جاری بود نقش بر زمین کردند.

ضرب و شتم شدید مشتری توسط خدمتکاران رستوران مک دونالد + تصاویر

بنا به گفته شاهدان عینی ظاهرا این درگیری زمانی آغاز شد که این مشتری مقداری از غذایش را به سمت یکی از کارگران پرتاب کرد. در لحظه وقوع این درگیری شدید یکی از مشتریان زن حاضر در رستوران، با فریاد کشیدن از این چند کارگر می خواهد تا ضرب و شتم این مرد را متوقف کنند.

ضرب و شتم شدید مشتری توسط خدمتکاران رستوران مک دونالد + تصاویر

“ژوزف ویر “، یکی از مشتریان این رستوران که در لحظه درگیری در آنجا حضور داشت در این خصوص گفت : ” من غذایم را سفارش داده بودم و منتظر آماده شدن سفارشم بودم. ناگهان بحثی میان مردی که شلوار صورتی به تن داشت با یکی از کارگران مک دونالد در گرفت. این خدمتکار به این مرد پیشنهاد داد که برای دعوا به خارج از رستوران بروند که ناگهان این مرد مقداری از غذایش را به سمت خدمتکار پرتاب کرد. در ادامه چهار خدمتکار دیگر به این مرد حمله ور شدند و با مشت و لگد وی را شدیدا مورد ضرب و شتم قرار دادند. پلیس بعد از خاتمه دعوا و در حالی در محل حاضر شد که این مرد در گوشه ای از رستوران روی زمین نشسته بود و مانند بچه ها گریه می کرد.”

ضرب و شتم شدید مشتری توسط خدمتکاران رستوران مک دونالد + تصاویر

گفتنی است؛ پلیس لندن بعد از حضور در محل حادثه، بلافاصله این چهار خدمتکار ۲۲، ۲۶،۳۳ و ۳۶ ساله رستوران را بازداشت کرد و تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x