تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تَکرار “تقریبا هیچ!” با ادبیاتی دیگر

  • کد خبر : 194408
  • 24 تیر 1396 - 1:35
تَکرار “تقریبا هیچ!” با ادبیاتی دیگر

در آستانه دومین سالگرد توافقنامه برجام ،ظریف در نیویورک دستاورد برجام برای ایران را”خیلی،خیلی نازل” یا “پایین ترین سطح ممکن” اعلام کرد.

به گزارش «کمال مهر»، دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود با اشاره به سخنان امروز وزیر خارجه نوشت: پایین تر ین سطح ممکن همان”تقریبا هیچ” است

در آستانه دومین سالگرد توافقنامه برجام ،ظریف در نیویورک دستاورد برجام برای ایران را”خیلی،خیلی نازل” یا “پایین ترین سطح ممکن” اعلام کرد.او درست می گوید همه اجرا تحریم به یک نقطه و کانون مشترک ختم می شود که همانا سیستم بانکی است. اگر نفت می فروشیم، اگر کشتی ،کشتی صادرات انجام دهیم،اگر خرید کلان می کنیم و….. امکان جابجایی و انتقال پول آن وجود ندارد. ما در قضیه برجام مانند انسانی هستیم که غذای وی را آنسوی دیوار گذاشته اند اما به او می گویند غذا در نزدیکی شماست.

اگر آنچه  امروز ظریف در نیویورک گفت و سیف نیز سال گذشته در نیویورک (تقریبا هیچ) گفت ،از زبان روحانی در داخل عنوان می شد، اقتصاد مقاومتی به مطالبه عمومی تبدیل می شد و چشم دولت نیز از دروازههای کشور برداشته می شد و اختلافات داخلی نیز به حداقل می رسید و دولت به جای حمله به داخلی ها،در کنار آنان به آمریکا حمله می کرد.البته درآنسو ی ماجرا رضایت هست.همین امروز شرکت پژو اعلام کرد که تولیداتش بعداز برجام رونق یافته است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x