تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شوخی خندوانه با منصوریان بد نبود/شاد کردن مردم هم یکی از وظایف ستاره هاست

  • کد خبر : 193998
  • 20 تیر 1396 - 17:02
شوخی خندوانه با منصوریان بد نبود/شاد کردن مردم هم یکی از وظایف ستاره هاست

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اتفاقی که در خنداننده شو رخ داد نه تنها بی احترامی به سرمربی و بازیکن استقلال نبود بلکه یک شوخی بامزه بود.

گروه ورزش «کمال مهر»– پیرو پخش آخرین برنامه خندوانه و اجرای یکی از استندآپ کمدی کاران این مجموعه در بخش خنداننده شو بار دیگر یک شوخی فوتبالی با اهالی این رشته صورت گرفت. (اینجا) در دفعات قبلی شوخی با محمد نصرتی، شیث رضایی و سوشا مکانی این موضوع را به سمت اردوگاه سرخ ها و باشگاه پرسپولیس برده بود ولی در برنامه دوشنبه شب این شوخی ها با کاپیتان و سرمربی استقلال انجام شد.

سیده زینب موسوی در بخشی از متن کمدی خود به مینیسک پاره زانوی مجتبی جباری پرداخت و در بخشی دیگر به الگو برداری علیرضا منصوریان از دفاع یوونتوسی در اجرای سبک تاکتیک دفاعی تیمش اشاره داشت.

پیروز قربانی در گفت و گو با مشرق، در این باره حرف زد و برخلاف انعکاس این ماجرا در فضای مجازی هیچ ایرادی به این سبک شوخی ها وارد نمی دانست.

متن صحبت های قربانی با مشرق را در ادامه از نظر می گذرانید:

*شوخی سیده زینب موسوی با کاپیتان و سرمربی استقلال در برنامه خنداننده شو را بی احترامی به منصوریان و جباری نمی دانید؟

– اولا من این برنامه را ندیدم اما با اطلاعاتی که از دوستانم در این باره به دستم رسید متوجه شدم که هیچ اتفاق بدی در خلال اجرای استندآپ کمدی در این برنامه صورت نگرفته است.

* یعنی با شوخی با چهره های محبوب مخالف نیستید؟

– نه! چرا نباید با این کار مخالفت کرد؟ در همه دنیا با افراد مشهور و چهره های سرشناس شوخی های اینچنینی صورت می گیرد. نمونه اش کتابی که در ایتالیا منتشر شد و در آن لهجه توتی را سوژه کرده بودند. کتابی که اتفاقا با استقبال خود توتی هم مواجه شد. وقتی این شوخی ها دوستانه باشد چه اشکالی دارد؟ اگر توهینی به افراد نشود خیلی هم خوب است.

* اما برخی چهره ها هم این شوخی ها را نمی پسندند؟

– این به ظرفیت اشخاص ارتباط مستقیم دارد. وقتی یک نفر به مدارج بالای شهرت رسید باید ظرفیتش را هم به اندازه جایگاهش بالا ببرد و اتفاقا اجازه بدهد مردم از طریق دیگری هم از شهرت او استفاده کنند و حتی با شوخی کردن با او شاد شوند. من فکر می کنم شاد کردن مردم از این طریق هم یکی دیگر از وظایف یک ستاره است. نه تنها این اتفاق لطمه ای به آنها می زند بلکه باعث محبوبیت بیشترشان هم می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x