تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

توصیه ایمنی پرویز مظلومی به علی منصوریان

  • کد خبر : 193845
  • 05 تیر 1396 - 10:56

پرویز مظلومی از جمله مربیان استقلال است که در برخی رکورد‌ها زبانزد هواداران پرسپولیس و استقلال است.

پس از حضور علی منصوریان در استقلال که با برکناری پرویز مظلومی شکل گرفت هواداران منتظر اتفاقات بعدی از سوی پرویزخان استقلال بودند، اما وی کماکان در سکوت کامل یک فصل بازی‌های استقلال را تماشا کرد و دست آخر برای فصل آینده توصیه‌های ایمنی! عجیبی را برای منصوریان تجویز کرد.
متن گفتگوی خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با پرویز مظلومی را در متن ذیل بخوانید:

پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در اولین توصیه تاکید کرد: منصوریان نباید جوانگرایی که در نیم فصل دوم انجام داد را فراموش کند و در فصل آینده هم باید به جوان‌های تیم اعتماد کند تا به هدفش برسد. سال گذشته استقلال تیم خوبی داشت، اما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق بد افتاد و مقابل العین یک نتیجه‌ی تلخ گرفت. در فوتبال همیشه ممکن است این اتفاقات رخ بدهد.شاید اگر سالیان سال استقلال با العین بازی کند، دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. به هر حال استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده است و چند بازیکن که در بعضی پست‌ها مشکل داشته است جذب کرده و به نظرمی رسد تیم از سال گذشته قوی‌تر شده است.
مظلومی در ادامه برای استقلال در فصل آینده آرزوی موفقیت کرد و اینطور به علیرضا منصوریان سرمربی این تیم توصیه کرد: منصوریان نباید جوانگرایی که در نیم فصل دوم انجام داد را فراموش کند ودر فصل آینده هم باید به جوان‌های تیم اعتماد کند تا به هدفش برسد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده با باشگاه ها‌ی لیگ برتری مذاکره داشته  یا خیر هم اینطور اظهار داشت: برای فصل آینده پیشنهاد داشتم، اما متاسفانه تیم شهرستانی بوده و به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم قرارداد ببندم.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x