تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مجری فرانس ۲۴، مچ روزنامه نگار سعودی را گرفت

  • کد خبر : 193729
  • 04 تیر 1396 - 10:37

مجری تلویزیون «فرانس ۲۴» با ارائه دلایلی درباره حمایت عربستان از سازمان های تروریستی و ارتکاب جنایت های ضد انسانی در یمن، نویسنده و تحلیل گر سعودی را روی آنتن برنامه زنده در شرایطی سخت قرار داد.

جنگ یمن

به گزارش«کمال مهر» مجری شبکه فرانسوی با طرح سوالی از مهمان سعودی خود پرسید: «چنان که می دانید اطلاعاتی وجود دارد که می گوید برخی کشورهای خلیج (فارس) از جمله عربستان سعودی در حمایت از سازمان های تروریستی در چند کشور از جمله سوریه سهیم بوده اند و در قالب سازمان هایی به کشتارهای ضد انسانی در کشورهایی مانند یمن دست زده اند».

مجری فرانس ۲۴ در پاسخ به ” عضوان الاحمری ” که از او خواست اطلاعاتی از این سازمان ها ارائه کند گفت: «عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر، گزارش های واضح و صریحی دارند که می گوید عربستان مرتکب جنایات ضد انسانی در یمن شده است. قبلا هم گزارش هایی مبنی بر حمایت عربستان از سازمان های تروریستی در سوریه منتشر شده بود».

مجری شبکه فرانسوی هنگامی که دید الاحمری تحلیل گر سعودی می کوشد در پاسخگویی به فریب کاری روی آورد و از جواب دادن طفره برود گفت: «به اندازه کافی توضیح دادم لطفا فقط جواب سوال را بگویید».

منبع: العالم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x