تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سلفی با شکست داعش در موصل+ عکس

  • کد خبر : 193595
  • 03 تیر 1396 - 15:02

گروهی از رزمندگان عراقی پس از پیروزی در موصل با پرچم وارونه داعش عکس سلفی گرفتند.

به گزارش «کمال مهر:»؛ پس از فتوحات و پیروزی های نیروی عراقی و نیروهای داوطلب مردمی برای بیرن راندن داعش از خاک عراق به خصوص شهر موصل یکی از مناطق استراتژیک عراق گروهی از از رزمندگان برای نشان دادن پیروزی خود عکس سلفی با پرچم گروه تکفیری تروریستی داعش گرفتند، نکته مهم و جالب این عکس وارونه قراردادن پرچم این گروهک تروریستی از سوی نیروهای مبارز است.

عملیات آزادی سازی موصل که به نبرد موصل معروف است از سال گذشته میلادی با تلاش نیروهای نظامی عراقی و همچنین نیروی های داوطلب آغاز شد و چندی پیش در ادامه عملیات آزاد سازی موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ کشور عراق که در سال ۲۰۱۴۴ به اشغال داعش درآمده بود، نیروهای عراقی به مرکز مشترک با سوریه رسیدند و این دستاورد بسیار بزرگی برای عراقی به شمار می آمد.

انتشار عکس از سردار قاسم سلیمانی در کنار گروهی از نیروی تیپ فاطمیون در مرز مشترک سوریه و عراق نیز پس از پیروزی در موصل در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.

گفتنی است گروه تروریستی داعش موصل را به عنوان پایتخت خودگران در کشور عراق برگزیده بود اما به دلیل موقعیت مهم این شهر نیروهای ارتش و پلیس عراق به همراه نیروهای داوطلب که پیشمرگان کُرد بودند اقدام به انجام عملیات برای آزاد سازی این منطقه کردند.

تصویر سلفی رزمندگان عراقی را با پرچم وارونه داعش در موصل ببنید.

سلفی با شکست داعش در موصل

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x