تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

شکار شدن نوجوان دونده توسط خرس سیاه + تصاویر

  • کد خبر : 193297
  • 31 خرداد 1396 - 16:32

مقامات برگزاری مسابقه دومیدانی با استفاده از GPS تلفن همراه این نوجوان در حالی وی را یافتند که این خرس ۱۴۱ کیلویی در کنار جسد وی ایستاده بود.

به گزارش «کمال مهر» نوجوان دونده ۱۶ ساله اهل آلاسکای آمریکا که در مسابقات دومیدانی کوهستان شرکت کرده بود در اتفاقی تراژدیک توسط یک خرس سیاه کوهستان شکار شد. این نوجوان بدشانس پیش از وقوع این حادثه، با ارسال پیامکی به برادرش از تحت تعقیب قرار گرفتن خود توسط یک خرس خبر داده بود.
مقامات برگزاری مسابقه دومیدانی کوهستان به همراه سایر دوندگان و با ردیابی GPS تلفن همراه قربانی، در حالی موفق به پیدا کردن جسد این نوجوان شدند که این خرس ۱۴۱ کیلویی روی جسد وی ایستاده بود.

نوجوان دونده 16 ساله توسط خرس سیاه درنده شکار شد + تصاویر

” برد بنتر “یکی از اعضای گروه نجات که شاهد این صحنه بود گفت : ” این پسر  نوجوان از خانواده  اش جدا شد و مشخص گردید که گم شده است.  وقتی ما با ردیابی GPS تلفن همراه قربانی به نزدیکی رودخانه ” بیرد ” رسیدیم، یک خرس سیاه درنده در کنار جسد وی ایستاده بود. واقعا غم انگیز بود.”

نوجوان دونده 16 ساله توسط خرس سیاه درنده شکار شد + تصاویر

سرانجام بنا به گفته یکی از شاهدان، با شلیک چند گلوله یک جنگلبان به سوی این خرس، این حیوان پا به فرار گذاشت. تیم پزشکی تلاش کرد تا جان این نوجوان را نجات دهد اما موفق به این کار نشد. جسد این نوجوان توسط یک فروند هلی کوپتر گارد ملی هوایی آلاسکا به زادگاهش منتقل شد.

” ناتان میت چل “؛ رئیس پلیس منطقه گفت: ” این نوجوان مرتکب عمل اشتباهی نشد، وی تنها در مکان و محل اشتباهی قرار گرفت. نمی توان پیش بینی کرد که کدام نوع از خرس ها درنده هستند.”

نوجوان دونده 16 ساله توسط خرس سیاه درنده شکار شد + تصاویر

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x