تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

العین امارات – استقلال ایران/حکم صعود آبی ها مقابل غول اماراتی امضا می شود؟

  • کد خبر : 191771
  • 07 خرداد 1396 - 10:09
العین امارات – استقلال ایران/حکم صعود آبی ها مقابل غول اماراتی امضا می شود؟

تیم فوتبال استقلال در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم العین امارات می رود.

به گزارشگروه ورزش«کمال مهر»تیم فوتبال استقلال در حالی در دور برگشت در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم العین امارات می رود که قرار است شاگردان منصوریان در این دیدار نیز با صعود همه چیز را به پایان برسانند .
استقلال تهران:منصوریان
منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد در دیدار روز دوشنبه ۸ خرداد با برد مقابل العین جشن صعود با پرچم ایران بگیرد.
با توجه به برد یک بر صفر استقلال مقابل العین در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آبی پوشان شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد رقابتها دارند و اگر موفق شوند یک گل به العین در این بازی بزنند آن وقت است که العین برای صعود به مرحله بعد به سه گل احتیاج خواهد داشت؛ که کاری بسیار دشوار است.
کار نشورد//العین امارات_استقلال ایران
 دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز دوشنبه این هفته برگزار خواهد شد که استقلال نماینده کشورمان توانسته با برد مقابل العین در دیدار رفت عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد . شاگردان منصوریان در حضور نزدیک به ۶۵ هزار هوادار آبی موفق به شکست یک بر صفر العین امارات شدند.
از طرفی استقلال با نتایجی که کسب کرده توانسته در رده پنجم تیم‌های دارای کمترین شکست در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور پیدا کند. استقلال از ۷ بازی خود در این رقابت‌ها تنها یک شکست را مقابل الاهلی امارات تجربه کرده است .
امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال با حضور در تمرینات گروهی مشکلی برای همراهی آبی ها در دور برگشت ندارد و این بهترین خبر برای منصوریان است .
کار نشورد//العین امارات_استقلال ایران
همچنین در دیدار برگشت جابر انصاری و وریا غفوری نیز می توانند استقلالی را همراهی کند .مهدی رحمتی نیز که در دیدار رفت مقابل العین دچار آسیب دیدگی جزی شده بود در بازی رفت سنگربان ابی ها خواهد بود .
علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دیدار رفت محروم بود در دیدار برگشت منعی برای همراهی تیمش ندارد و تنها در این میان فرشید اسماعیلی به دلیل محرومیت نمی تواند هم تیمی هایش را مقابل العینی ها همراهی کند .
العین امارات :مامیچ
تیم فوتبال العین امارات نیز با سرمربیگری مامیچ تا به اینجای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند .اما باخت آنها مقابل استقلال باعث شده تا شاگردان مامیچ به فکر تلافی و کسب نتیجه در دیدار برگشت باشند .
از طرفی بازیکنان تیم العین با خط و نشان هایی که کشیده اند در نظر دارند کار استقلال را در العین تمام کنند و آنها را بازنده به تهران بازگردانند .
کار نشورد//العین امارات_استقلال ایران
 ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی و مهند العنزی از جمله بازیکنانی هستند که توانایی و تجربه زیاد آنها می تواند در بازی برگشت مقابل استقلال کمک زیادی به تیمشان بکند.
شمرانی که به دلیل عدم اجازه از سوی کشورش در ۲ دیدار حساس العین مقابل ذوب آهن و استقلال به ایران سفر نکرد در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه بن زاید فرصت حضور در میدان را دارد.
تنها غایب العین در این بازی سعید جمعه مدافع راست این تیم است که به دلیل دریافت کارت قرمز از مینگفو داور چینی اجازه حضور در میدان را ندارد.
کار نشورد//العین امارات_استقلال ایران
از بازیکنان شاخص این تیم می توان به عمر عبدالرحمن، بهترین بازیکن آسیا به همراه دانیلو آسپریلای کلمبیایی و هافبک ملی پوش اهل کره جنوبی، لی میونگ جو و همچنین ملی پوش موفق عربستانی این تیم یعنی ناصر الشمرانی اشاره کرد.
همچنین با تصمیم AFC دیدار برگشت دو تیم استقلال و العین در کشور امارات ناظر امنیتی نخواهد داشت.
داوران کره ای دیدار استقلال و العین:
 کو هیونگ جین داور اول این دیدار است و پارک سانگجون و پارک اینسون کمک های اول و دوم او هستند.
زمان برگزاری دیدار استقلال و العین:
 تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه(۸خرداد) ساعت ۲۳:۱۵ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان العین امارات است.
کار نشورد//العین امارات_استقلال ایران
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x