تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

قتل قهرمان ووشو کشور با چاقو + عکس

  • کد خبر : 191566
  • 04 خرداد 1396 - 11:16

امید ظفری قهرمان نهاوندی ووشوی کشور در یک درگیری با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش«کمال مهر» به نقل از پایگاه خبری گرو، براثر وقوع یک درگیری در منطقه ظفری شهرستان نهاوند ” امید ظفری ” یکی از قهرمانان ووشوی کشور به علت اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با تشریح جزئیات این حادثه گفت: ماجرا ازا ین‌ قرار است که دریک درگیری که بین دو فرد ۳۲ ساله و ۲۶ رخ می‌دهد متأسفانه جوان ۲۶ ساله‌ای به علت اصابت ضربات چاقو مجروح می‌شود.

منصور ملکی  اظهار داشت: بعد از وقوع درگیری مقتول به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: قاتل دستگیرشده است و پس از اعتراف به موضوع درگیری و قتل با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

احمد اسدی رئیس هیئت ووشو نهاوند نیز با ابراز تأسف از این حادثه هویت فرد مقتول را “امید ظفری ” از قهرمانان ووشو کشور و از ورزشکاران خوب نهاوند عنوان کرد و گفت: این اتفاق تلخ جامعه ووشو و ورزش نهاوند را عزادار کرد.

وی گفت: مقتول، برادر فرود ظفری قهرمان ووشو کشور است که روز گذشته در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی موفق شد مدال طلای مسابقات ووشو را کسب کند.

رئیس هیئت ووشو نهاوند افزود: امید ظفری از ورزشکاران موفق استان و شهرستان در رشته ووشو بود که افتخارات بسیاری را در کارنامه دارد و این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که جامعه ورزش شهرستان نهاوند و خانواده این ورزشکار خود را برای استقبالی گرم از قهرمان ووشو آماده می‌کردند.

وی گفت: امید ظفری سابقه حضور در تیم شهرداری بندرعباس را دارد و در سال ۹۳ در وزن ۷۵ کیلوگرم موفق شد مدال طلا مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی را به دست بیاورد.

همچنین روابط عمومی هیئت ووشو شهرستان نهاوند در پیامی با تسلیت این واقعه ناگوار اعلام کرد: درگذشت جناب آقای امید ظفری را به جامعهٔ ووشو استان همدان و شهرستان نهاوند بالأخص برادر گرامی ایشان جناب آقای فرود ظفری دارندهٔ مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای خانواده و دوستان این عزیز صبر جزیل مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x