تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ویژگی جوانان مقتدر از زبان رهبر معظم انقلاب +فیلم

  • کد خبر : 191502
  • 04 خرداد 1396 - 10:22
ویژگی جوانان مقتدر از زبان رهبر معظم انقلاب +فیلم

جوانان همیشه قشر مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده اند و ایشان برای آنان ویژگی هایی را برمی شمردند که مایه اقتدار کشور است.

ویژگی جوانان مقتدر از زبان رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش «کمال مهر»؛ جوانان از جمله گروه های مهمی هستند که همیشه مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده اند و نگاه ویژه ایشان به این قشر برای پیشرفت و تعالی کشور همیشه زبانزد بوده است، ایشان برای جوانان برومند ایرانی در کنار نیروی ایمان ویژگی های برجسته دیگری را نیز عنوان می کنند و دائما تاکید دارند که همه جوانان خود را به این ویژگی ها مجهز کنند و در عالی ترین سطوح قرار گیرند.

اما آنچه این نیروی جوان برای منحرف کردن از راه حقیقی و تلاش برای رشدفردی و پیشرفت کشور از ره باز می دارد برنامه ریزی های فرهنگی در عصر تکنولوژی علیه این قشر پرانرژی است، دشمن با خرج های میلیاردی که در شبکه های اجتماعی دارد می کوشد این سرمایه عظیم را از راه اصلی خود بازدارد.

رهبر معظم انقلاب ضمن هشدار به مسئولان کشور برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی از ویژگی های جوانانی می گویند که با وجود این فضا و هجمه های فرهنگی همچنان مایه اقتدار کشور هستند.

ایشان می فرمایند، دشمن در فضای مجازی میلیاردها خرج می کند برای اینکه بتواند از جوان ایرانی اخلاق، ایمان و پایبندی به شریعت را سلب کند، زیرا اینها مایه اقتدار کشور است، جوان مومن، متشرع، با حیا، با ایمان که در مقابل وسائل شهوت انگیز نمی لغزدو میت واند خودش را کنترل کند برای کشور مایه اقتدار است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x