تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مجوز صعود جوانان ایرانی در گرو رام کردن شیر بچه های آفریقایی

  • کد خبر : 191422
  • 03 خرداد 1396 - 14:19

تیم ملی فوتبال جوانان ایران فرصت دارد تا با برتری مقابل زامبیا برای نخستین بار به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان صعود کند.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»، تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در نخستین بازی خود در رقابت های جام جهانی کره جنوبی با تک گل، محمد مهدی مهدیخانی کاستاریکا را شکست داد، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (چهارشنبه- ۳ خرداد) در دومین دیدار خود در ورزشگاه جام جهانی “ججو” به مصاف زامبیا، صدرنشین فعلی گروه سوم این رقابت ها می ورد.
این بازی با  قضاوت “آنتونیو متئو لاهوز” داور سرشناس اسپانیایی که سابقه قضاوت در ال کلاسیکو را درکارنامه دارد، برگزار می شود. “پائو سبریان” و “روبرتو دیاز” ۲ کمک داور اسپانیایی هم در امر قضاوت این بازی به لاهوز کمک می کنند. یادل مارتینز کوبایی هم داور چهارم دیدار ایران و زامبیا است.
مجوز صعود تاریخی پشت غلبه بر زامبیا
زامبیا در دیدار قبلی خود در جام جهانی با نتیجه ۲ بر یک  تیم مدعی پرتغال را شکست داد و  به عنوان شگفتی ساز جام بیست و یکم مطرح شد. این تیم که با قهرمانی در رقابت های قهرمانی قاره آفریقا برای سومین بار به جام جهانی جوانان رسیده به دنبال اینست که با برتری مقابل ایران صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را قطعی کند.
نقطه قوت شاگردان “بستون چامبشی” قدرت بدنی و بازی درگیرانه است که با توجه به تکنیکی بودن بازیکنان ایران، باید انتظار یک نبرد سخت و دشوار را برای ملی پوشان جوان کشورمان داشته باشیم.
مجوز صعود تاریخی پشت غلبه بر زامبیا
ناگوسا سونزو، فاشیون ساکالا هافبک تیم دوم اسپارتاک مسکو روسیه، امانوئل باندا هافبک اسموریز پرتغال، کنث کالونگا هافبک  ایکاست دانمارک و پاستون داکا مهاجم لیئفرینگ اتریش پنج بازیکن تیم زامبیا هستند که خارج از لیگ این کشور بازی می کنند. با این وجود نباید از نقش ادوارد چیلوفیا، سالومون ساکالا و مانگانی باندا در این تیم بی تفاوت گذشت.
از طرفی شاگردان امیرحسین پیروانی هم با روحیه بالا ناشی از برتری مقابل کاستاریکا، به دنبال کسب سه امتیاز دیدار با زامبیا و صعود تاریخی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی هستند. البته کادرفنی و بازیکنان ایران خوب می دانند که برای افزایش شانس پیروزی خود مقابل حریف آفریقایی، باید نسبت به دیدار قبلی بسیار جسورتر عمل کنند و تنها به استفاده از ضد حملات چشم نداشته باشند.
عملکرد خوب دروازه بان و نفرات خط دفاعی تیم ما در کنار میدان داری امید نورافکن، رضا شکاری و محمد سلطانی مهر، استحکام خاصی به سازمان دفاعی یوزپلنگ های آسیا داده است و همین امر سبب می شود تا حریفان کار سختی برای بازکردن گره دفاعی تیم ما داشته باشند.
به هر حال صعود تیم ملی  فوتبال جوانان ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۷ می تواند شادی مردم کشورمان در روزهای اخیر را افزایش دهد.
ترکیب احتمالی تیم ملی جوانان ایران: نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان مهر، عارف آقاسی، نیما طاهری، علی شجاعی، محمد مهدی مهدیخانی، رضا شکاری، امید نورافکن، رضا جعفری و محمد سلطانی مهر
ترکیب احتمالی زامبیا: مانگانی باندا، موسس نیوندو، پراسپر چیلویا، سالومون ساکالا، کونلید لوچانگا، فاشیون ساکالا، انوک اموپو، شمی مایمبه، ادوارد چیلوفیا، پاستون داکا، بوید موسوندا
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x