تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

ادعای اماراتی‌ها در مورد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی

  • کد خبر : 191262
  • 01 خرداد 1396 - 16:24

تیم فوتبال العین امارات امروزدر ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران می‌رود.

ادعای اماراتی‌ها در مورد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادیبه گزارش گروه ورزش«کمال مهر»؛ “برخی سایت‌های اماراتی، امروز به تحلیل دیدار العین و استقلال ایران پرداختند و نقش عمر عبدالرحمن را در این دیدار کلیدی دانستند و مدعی شدند که حضور بی شمار تماشاگران در استادیوم آزادی به گفته سرمربی این تیم می‌تواند انگیزه بازیکنان العین را بیشتر کند.

همچنین این رسانه‌ها معتقدند می‌بایستی جایگاه قانونی حضور تماشاگران تیم میزبان طبق قوانین به آن‌ها اختصاص یابد و در امارات نیز این شرایط به همین شکل خواهد بود.

اماراتی‌ها معتقدند بازی در ورزشگاه آزادی در مقابل دیدگان تماشاگران زیاد، می‌تواند جذاب و دیدنی باشد و این موضوع به تیم ما کمک می‌کند.”
به نظر می‌رسد این ادعا نشانه وحشت عرب‌ها از تماشاگران ایرانی است و شاید با فرار از واقعیت قصد دارند حضور تماشاگران را بی‌اثر جلوه دهند و البته روحیه بازیکنان خود را حفظ کنند.
کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس از جمله عربستان قطر و امارات بارها نشان دادند که ضعف حضور تماشاگران را در مقابل ایران نمی‌توانند جبران کنند و این موضوع باعث شده که از راه‌های مختلف با این پدیده قابل‌ تحسین در ایران مبارزه کنند.

عربستان، بازی در کشور ثالث را به بهانه‌های سیاسی علم کرد درصورتی‌که پر واضح است که بازی در ایران برای آن‌ها دشوار است و این بهانه‌ای بیش نیست.

امروز ساعت ۲۰.۳۰ در ورزشگاه آزادی تماشاگران پرشور ایرانی نشان خواهند داد که حمایت هوادار ایرانی برای رقبا ترس می آفریند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x