گروه : اخبار اصلی » اقتصادی » سبدکالا
ساعت : 15:32
شناسه : 19125
تاریخ : 12 بهمن 1392
سامانه ۷۰۰۰۷۹۹ جهت رفع مشکل شهروندانی که پیامک عدم شمول دریافت کرده‌اند سامانه ۷۰۰۰۷۹۹ جهت رفع مشکل شهروندانی که پیامک عدم شمول دریافت کرده‌اند

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: شهروندانی که پیامک عدم شمول دریافت سبد کالا را دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق سامانه ۷۰۰۰۷۹۹ جهت رفع مشکل خود اقدام نمایند.

به گزارش گروه اقتصادی «کمال مهر»؛ ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: مردم از امروز می‌توانند با ارسال کد ملی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۹۹ از وضعیت سهمیه سبد کالای خانوار خود مطلع شوند.

 

وی ادامه داد: سبد کالا از ۱۳ بهمن ماه به مدت ۱۵ روز کاری از طریق مراکز توزیع که شامل فروشگاه‌های اتکا، رفاه، بسیجیان، تعاونی‌های مصرفی کارگری و فرهنگیان است توزیع می‌شود.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و تجارت خوزستان خاطر نشان کرد: شهروندانی که پیامک عدم شمول دریافت سبد کالا را دریافت کرده‌اند می‌توانند از طریق سامانه ۷۰۰۰۷۹۹ جهت رفع مشکل خود اقدام نمایند.

 

وی افراد تحت شمول سبد کالا را اینگونه بیان کرد: سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی با حقوق مستمری زیر پنج میلیون ریال از افراد تحت شمول سبد کالا هستند.

 

کوره چینی در این خصوص اضافه کرد: سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی با حقوق زیر پنج میلیون ریال، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل نیز سبد کالا دریافت خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود به مراکز توزیع است.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان کرد: سبد کالای مرحله اول شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته‌بندی شده، یک شانه تخم مرغ یا ۲۴ عدد بسته‌بندی شده است که به صورت رایگان از مراکز توزیع ارائه می‌شوند.