گروه : اجتماعی » اخبار اصلی
ساعت : 17:38
شناسه : 190807
تاریخ : 28 اردیبهشت 1396
ثبت نام تکمیل ظرفیت حجاج از شنبه آغاز می شود/۹۵ درصد زائران حج ۹۶، ثبت نام کردند ثبت نام تکمیل ظرفیت حجاج از شنبه آغاز می شود/۹۵ درصد زائران حج ۹۶، ثبت نام کردند

رئیس روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام افراد بازمانده از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت حجاج از شنبه آغاز می شود/95 درصد زائران حج 96، ثبت نام کردند   گروه اجتماعی «کمال مهر»سید ابراهیم اسداللهی رئیس روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاونی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت نام زائران در ۲ مرحله اظهار داشت: مرحله اول از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه تا به امروز(پنج شنبه)ادامه داشته اما مرحله دوم ثبت نام  از روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی ثبت نام نکرده اند، آغاز می شود.
وی در ادامه افزود: از تاریخ شروع ثبت نام تا کنون حدود ۹۵ درصد افراد اعزامی ثبت نام کرده اند و اگر کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت نام نبوده ،می تواند هفته اینده با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.
اسداللهی با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان‌های اعزامی، بیان کرد: اولویت های اعزام و ثبت نام مرحله اول، کسانی هستند که تا شهریور سال۱۳۸۵ ثبت نام کرده بودند. اما اگر از شنبه ظرفیت های اعزام باقی ماند، کسانی هم که تا آبان ماه سال۸۵ ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت، متقاضی اعزام شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی مرحله اول، بسیاری از مشکلات سال های قبل از جمله صف های طولانی ثبت نام  را مرتفع کرد.
اسداللهی با اشاره به تاخیر در شروع ثبت نام، تأکید کرد:  حجاج باید در آموزش مناسک و آداب حج تلاش بیشتری انجام دهند.
انتهای پیام/