گروه : اجتماعی » حوادث » وبگردی
ساعت : 17:06
شناسه : 190768
تاریخ : 28 اردیبهشت 1396
مرگ معماگونه دختر ۳ ساله هندی/تصاویر(۱۸+) مرگ معماگونه دختر ۳ ساله هندی/تصاویر(۱۸+)

در حالی که حدود ۱۰ سال از ناپدید شدن این دختر می گذرد، میان پلیس و ساکنین محلی در خصوص علت مرگ این دختر اختلاف نظر وجود دارد.

به گزارش«کمال مهر»حدود ۱۰ سال از ناپدید شدن ناگهانی ” دهارشینی ”  ،دختر ۱۰ ساله اهل منطقه ” اری ملک کلونی ” هند می گذرد. این دختر که شب هنگام از خانه خارج شد هرگز به منزل بازنگشت.
در حالی که بعد از وقوع این حادثه، پلیس باور داشت که این دختر احتمالا  توسط یک پلنک مورد حمله قرار گرفته است اما ساکنین محلی ضمن مخالفت با این ادعا  اعلام کردند که  طی ۱۰ سال گذشته هیچ مورد مبنی بر حمله  پلنگ یا هر حیوان درنده دیگر به ساکنان بومی منطقه دیده نشده است.
مرگ معماگونه دختر 3 ساله هندی / تصاویر18+
در تاریخ ۸ می ۲۰۰۸ یعنی دو روز بعد از این اتفاق، بطور اتفاقی قسمت هایی از بدن مثله شده این دختر در فاصله حدود ۴۰۰ متری از منزل وی و در دل جنگل  پیدا شد. گمان می رفت  این کشف سرنخ خوبی برای علت مفقودی و  مرگ وی باشد اما با گذشت زمان نه تنها این کشف کمکی به حل این معما نکرد بلکه منجر به پیچیده تر شدن ماجرا شد. بعد از این کشف در حالی که  پلیس بر ادعای اولیه خود تاکید می ورزید اما ساکنان محلی کماکان آن را رد می کردند. این در حالی بود که انجام آزمایش بر روی بقایای جسد این کودک  نیز کمکی به حل این معما نکرد و عامل مرگ فجیع این دختر مشخص نشد.
مرگ معماگونه دختر 3 ساله هندی / تصاویر18+
در حالی که ۸ سال از مرگ معماگونه این دختر می گذشت ۷ روز پیش در تاریخ ۱۰ می قسمت هایی از اسکلت بدن این کودک  پیدا شد. این بقایا شامل سر، قسمتی از پای راست، استخوان لگن و استخوان انگشتان و پای کودک بود. بدلیل پیدا نشدن استخوان گردن و همچنین بخش هایی از شکم کودک، پزشکان جنایی نتوانستند علت مرگ کودک را به خفگی یا مسمومیت ربط دهند اما آزمایش روی جمجمه این کودک، وجود دو جراحت را نشان داد.
مرگ معماگونه دختر 3 ساله هندی / تصاویر18+
اگرچه طی این ۱۰ سال پلیس هند، بخش هایی از بدن این کوک به همراه اسکلت وی را پیدا کرده، اما با این وجود هنوز دقیق علت مرگ وی مشخص نیست. هم اکنون این شبهه برای پلیس هند بوجود آمده که آیا این دختر در ابتدا کشته شده و بعد توسط حیوانی وحشی خورده شده یا مرگ وی تنها در اثر حمله یک حیوان وحشی بوده است.
گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در خصوص علت مرگ عجیب این دختر ادامه دارد.

انتهای پیام/