تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ایوانکا در ازای کار بی مزدش در کاخ سفید چه می‌خواهد؟ +تصاویر

  • کد خبر : 190738
  • 27 اردیبهشت 1396 - 16:59

به نظر شما ایوانکا چرا بدون اینکه مزدی دریافت کند پافشاری بر معاونت دونالد ترامپ دارد؟

ایوانکا در ازای کار بی مزدش در کاخ سفید چه می‌خواهد؟ به گزارش «کمال مهر»، شبکه ۴ تلویزیون آمریکا قرار است به زودی فیلمی مستند درباره ایوانکا پخش کند که از انگیزه های او برای پافشاری در فعالیت به عنوان معاون پدرش در کاخ سفید آن هم بدون داشتن سِمَت رسمی و دریافت حقوق پرده برداری می کند و در این برنامه به وضوح بیان می شود که او برای آینده چه نقشه هایی کشیده، همچنین صحبتهایی درباره تشابهات و تفاوت آرمان های سیاسی ایوانکا و پدرش در این برنامه صحبت خواهد شد.
ظاهرا طبق گزارشات، هدف ایوانکا از این فعالیتها در کاخ سفید، بدست آوردن تجارب مفید و لازم برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا است؛ میهمانان برنامه که تحلیلگران سیاسی و روانشناس هستند هم این موضوع را تایید می کنند، همچنین یکی از فعالان رسانه ای با نام ویکی وارم نیز در این برنامه از حمایت های همه جانبه ترامپ نسبت به دخترش سخن می گوید.
در ادامه این برنامه نیز صحبتهایی از میزان تاثیر ایوانکا بر روی دونالد ترامپ می شود و اینکه افراد پیگیر اخبار این خانواده سلطنتی از شنیدن خبر تمایل ایوانکا برای شرکت در انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری متعجب نخواهند شد.
ایوانکا در ازای کار بی مزدش در کاخ سفید چه می‌خواهد؟
ایوانکا در ازای کار بی مزدش در کاخ سفید چه می‌خواهد؟
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x