تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

علت خشم و تهدید کاربران علیه دختر برزیلی چیست؟ +فیلم

  • کد خبر : 190464
  • 26 اردیبهشت 1396 - 9:09

دختر برزیلی با اقدام جنون آمیز خود خشم اکثر کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

علت خشم کاربران علیه دختر برزیلی چیست؟به گزارش «کمال مهر»،دختری ۱۶ ساله به نام ویتوریا مولر اهل برزیل با انتشار یک ویدئوی جنون آمیز خشم همه کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.ویتوریا در حالی که خوکچه هندی خانگی اش را درون ماکرویو روشن گذاشت، از این اقدام دیوانه وار خود فیلم گرفت و در اینترنت منتشر کرد.
انتشار این ویدئو خشم حامیان حیوانات را حسابی بر انگیخت و اکثرا ویتوریا مولر را تهدید کردند.پدر این دختر که از تهدید ها بسیار ترسیده بود با انتشار پیامی در توئیتر از آنها عذر خواهی کرد و گفت: ضمن عذرخواهی از طرف خودم و خانواده ام از شما کاربران، من دخترم را به خاطر رفتار زشتش به سختی مجازات خواهم کرد و به شما قول می دهم که چنین اقدام زننده ای هرگز از او سر نزند.
جالب است بدانید حیوان‌آزاری از نمونه‌های بارزِ مشکلاتِ روانی است و اگر انسانی از سلامت کامل روحی برخوردار باشد به هیچ عنوان از آزار دادنِ جانوران خوشحال نمی‌شود و برخی از متخلفان نیز نیاز به درمان دارند. گفتنی است بسیاری از قاتل‌های سریالی سابقهٔ حیوان‌آزاری داشته اند که این موضوع به طور مستند اثبات گشته و شخصی که این اقدام دیوانه وار را انجام می دهد نه ‌تنها برای حیات وحش بلکه برای جامعه انسانی نیز بسیار خطرناک و تهدیدآمیز است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x