تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

برگزاری مراسم عروسی حین وقوع سیل! +تصاویر

  • کد خبر : 190129
  • 23 اردیبهشت 1396 - 11:33

در حالی که همه جا را آب گل آلود فراگرفته، مهمانان این جشن عروسی روی صندلی های خود نشسته و در حال گفتگو و مشغول پذیرایی از خود دیده می شوند.

به گزارش«کمال مهر»؛ شهر ” گوانگ ژو ” در جنوب شرقی چین طی هفته گذشته شاهد باران شدیدی بود که منجر به جاری شدن سیلی شد که طی ۲۰ سال گذشته در این منطقه بی سابقه بود. در برخی نقاط این شهر بسیاری از خانه ها به زیر آب رفت و حدود ۷ هزار نفر از ساکنین این شهر مجبور به ترک خانه های خود شدند.
انجام مراسم ازدواج علیرغم سیل شدید! /تصاویر
انجام مراسم ازدواج علیرغم سیل شدید! /تصاویر
انجام مراسم ازدواج علیرغم سیل شدید! /تصاویر
اما  با این حال این قهر طبیعت، نتوانست جشن عروسی یک عروس و داماد اهل این شهر را خراب کند و آنها  در یک تصمیم عجیب و جالب  مراسم عروسی خود را در نقطه ای از این شهر سیل زده برگزار کردند. در تصاویر منتشر شده، آب گل آلود همه جا را فرا گرفته و مهمانان حاضر در این مراسم  در حالی که  آرام و خونسرد روی صندلی های خود نشسته اند دیده می شوند. همچنین چند نفر نیز در حال حمل میوه و غذا با گاری دستی و  پذیرایی از مهمانان دیده می شوند. اصلا جای تعجب نبود اگر برخی مهمانان حاضر در این جشن، از لباس های ضد آب مخصوص استفاده می کردند. به نظر می رسد این عروس و داماد چینی جز معدود زوج های جوان در جهان باشند که مراسم عروسی خود را در شرایط سخت برگزار کردند.
انجام مراسم ازدواج علیرغم سیل شدید! /تصاویر///در حال تکمیل
انجام مراسم ازدواج علیرغم سیل شدید! /تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x