تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

پدرزن، داماد جنایتکار را بخشید

  • کد خبر : 189850
  • 18 اردیبهشت 1396 - 10:14

مرد جوان که به خاطر سوء ظن به همسرش، او را با ضربات کارد کشته و پس از محاکمه به قصاص محکوم شده بود، در حالی که در برابر چوبه دار قرار داشت، با جلب رضایت پدر زنش و پرداخت ۷۰ میلیون تومان، از قصاص گریخت.

 

«کمال مهر» مرد جوان که به خاطر سوء ظن به همسرش، او را با ضربات کارد کشته و پس از محاکمه به قصاص محکوم شده بود، در حالی که در برابر چوبه دار قرار داشت، با جلب رضایت پدر زنش و پرداخت ۷۰ میلیون تومان، از قصاص گریخت.

عامل جنایت، در پی رهایی از اعدام صبح دیروز در برابر دادرسان دادگاه ایستاد و از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
در این جنایت که سوم مرداد سال ۹۳ در آپارتمانی واقع در محله افسریه تهران رخ داد، زن جوانی به نام «ثریا» [ ۳۵ ساله]کشته شد. تیم جنایی و بازپرس کشیک قتل در جریان تحقیقات، به بازجویی از شوهر مقتول پرداختند و او به قتل همسرش اعتراف کرد.
بدین ترتیب وحید [ ۳۸۸ ساله]به اتهام قتل همسرش در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد تا اینکه با جلب رضایت پدرزنش، از اعدام نجات یافت. در آغاز جلسه دیروز دادگاه، نمایده دادستان متن کیفرخواست را بیان کرد. سپس متهم در جایگاه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: به همسرم که یک آرایشگر بود، مظنون شده بودم و آن روز که با هم درگیر شدیم، از شدت خشم و ناراحتی با چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به شکمش زدم، اما قصد کشتنش را نداشتم و سخت پشیمان هستم. در این دادگاه، پدر مقتول نیز به قضات گفت: به خاطر نوه‌ای که از دخترم دارم، از قصاص دامادم می‌گذرم. سپس قضات وارد شور شدند و متهم را از جنبه عمومی جرم به ۳ سال حبس محکوم کردند.

گفت‌وگو با متهم

چرا همسرت را به قتل رساندی؟ نمی‌دانم، درگیر شدیم خونم به جوش آمد و در یک لحظه فهمیدم او را کشته‌ام، اما دیگر دیر شده بود.

چرا با هم درگیر شدید؟ چند وقتی بود که احساس می‌کردم زنم با مرد غریبه‌ای در ارتباط است، اما موضوع برایم ثابت نشده بود.

فرزند داری؟ بله یک دختر ۹ ساله دارم.

برای آینده‌ات چه برنامه‌ای داری؟ می‌خواهم کار کنم تا دخترم در رفاه باشد.

در این مدت که زندان بودی، چکار می‌کردی؟ سعی کردم اعتیادم را ترک کنم.

معتاد بودی؟ بله ۶ – ۵۵ سال بود که اعتیاد داشتم و همین اعتیاد باعث شد فکرهای سیاهی در ذهنم شکل بگیرد و به زنم شک کنم. من در حقش نامردی کردم. امیدوارم خدا مرا ببخشد.

چند کلاس درس خوانده‌ای؟ تا سوم راهنمایی بیشتر نتوانستم درس بخوانم.

شغلت چه بود؟ کارگر ساختمان بودم.

منبع:روزنامه ایران

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x