تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

حمله تند هنرمند مشهور به سروش رفیعی و ستاره پرسپولیس

  • کد خبر : 189266
  • 12 اردیبهشت 1396 - 16:58

بازیگر طنز کشورمان در مصاحبه ای کوتاه راز پرسپولیسی شدن سروش رفیعی را افشا کرد و ستاره پرسپولیس را جعلی خواند.

حمله تند هنرمند مشهور به سروش رفیعی و ستاره پرسپولیس گروه ورزشی «کمال مهر»؛  سامان گوران درمورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس مبنی براینکه چرا با وجود قهرمانی در لیگ برتر کمتر از شاگردان علیرضا منصوریان پول گرفته اند، گفت: در حال حاضر بین این ۲ تیم در مورد لیگ قهرمانان آسیا کری خاصی وجود دارد و از آنجایی که بازیکنان استقلال بهتر نتیجه گرفته اند، بیش تر هم پول گرفته اند. سروش رفیعی به عشق پول های حسین هدایتی به پرسپولیس آمد اما متوجه شد که خبری از پول نیست و سرش کلاه رفته است.

وی درباره اعتقاد هواداران پرسپولیس به جعلی بودن ستاره های استقلال تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در بازی با الهلال بدون پیراهن های ستاره دار به زمین آمدند. این موضوع نشان می دهد ستاره های کدام تیم جعلی است. البته هواداران پرسپولیس در بازی با پدیده طرح موزائیکی زیبایی اجرا کردند و دست کم این طرح از پتوی ویتنام بهتر است!
بازیگر کمدین کشورمان درمورد کری خوانی هواداران استقلال برای پرسپولیسی ها با وجود قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ شانزدهم بیان کرد: قهرمانی پرسپولیس اهمیت خاصی ندارد. مهم این است که ما دربی ۸۴ را بردیم. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است اما من تعجب می کنم چرا پسر وزیر ورزش و جوانان فکر می کند مالک این ۲ تیم است. بارسلونا هم رئال مادرید را شکست داد اما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حتی احتمال دارد در لالیگا هم قهرمان نشود. با این وجود دیدید که هواداران این تیم به دنبال برتری در ال کلاسیکو تا چه اندازه ای به وجد آمدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x