تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مرگ مغزی دختر خردسال براثر کتک ناپدری

  • کد خبر : 189207
  • 10 اردیبهشت 1396 - 8:55

دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری سنگدلش در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بستری شده بود دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش «کمال مهر» به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در این رابطه اظهارکرد: در پی انتقال کودک خردسال ۵ ساله در تاریخ هفتم اردیبهشت، توسط اورژانس ۱۱۵ به این مرکز و اعلام شکستگی و آسیب های شدید ناشی از ضرب و شتم،تیم اورژانس بیمارستان وارد عمل شده و مراقبتهای لازم را برای وی انجام دادند.

تقی زاده با اشاره به اینکه آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم بر روی شکم، سر و صورت قابل مشاهده بود خاطر نشان کرد: پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری مشخص شد که کودک علاوه بر شکستگی های پا و لگن، دچار آسیب های مغزی نیز شده است.

وی تصریح کرد: این دختر خردسال با هوشیاری بسیار پایین و پس از سه ساعت از ضربه وارد شده به وی به بیمارستان منتقل شده بود و پس از اقدامات اولیه به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

مرگ مغزی دختر خردسال براثر کتک ناپدری

مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: بنا بر اظهارات مادر کودک، ناپدری سنگدل پس از مشاجره با مادر ، کودک را چندین بار بر زمین می کوبد که این امر موجب بروز آسیب های شدید بدنی و در نهایت مرگ مغزی می شود.

تقی زاده خاطر نشان کرد: کودک در حال حاضر علائم حیاتی نداشته و دچار مرگ مغزی شده است و تنها با کمک دستگاه حیات دارد.

شایان ذکر است پس از اعلام مددکاری بیمارستان، ناپدری این کودک توسط نیروی انتظامی دستگیر و به جرم خود نیز اعتراف نموده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x