تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستان خالی آقای روحانی و دولتش برای همگان برملا شد

  • کد خبر : 189035
  • 09 اردیبهشت 1396 - 10:13
دستان خالی آقای روحانی و دولتش برای همگان برملا شد

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در مناظره دیروز دستان خالی آقای روحانی و دولتش بر همگان برملا شد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از تسنیم، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و تحلیلگر مسائل سیاسی در ارزیابی خود از اولین مناظره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مناظره اولین حضور روحانی با منتقدان دولتش بود. ایشان در ۴ سال گذشته در مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و کنفرانس‌های خبری حضوری یک‌جانبه داشت و اجازه نقد دولت به کسی داده نمی‌شد.

وی با تاکید بر اینکه آقای رئیس‌جمهور همواره به صورت یک‌طرفه از عملکرد خود تقدیر می‌کرد؛ در این سالیان هر صدایی در نقد علمکرد آقای روحانی و دولت یازدهم بر می‌خواست، با تهمت و ناسزا روبرو می‌شد، خاطرنشان کرد: در مناظره دیروز دستان خالی آقای روحانی و دولتش بر همگان برملا شد.

شریعتمداری تصریح کرد: در این مناظره تشت رسوایی روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای نیز با سر و صدای زیادی از بام فرو افتاد. این رسانه‌ها که در اجاره دولت یازدهم بودند برای سرپوش گذاشتن ناکارآمدی‌های دولت به انواع دروغ‌ها متوسل می‌شدند؛ مناظره کاندیدا به وضوح نشان داد این‌ها از خود اختیاری ندارند و در واقع “طوطی‌صفتان پس معرکه” هستند.

وی درباره حضور ضعیف روحانی در مناظره و احتمال باقی‌ماندن جهانگیری به جای او تا مرحله آخر انتخابات، تصریح کرد: باید صبر کرد؛ چون خود آقای جهانگیری گفته بود که برای کمک به روحانی آمده البته این امر با یکی از اصول قانون اساسی مغایرت دارد. به نظرم باید در این باره گفت “شد غلامی که آب جوی آرد, آب جـوی آمـد و غـلـام بــبــرد.”

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x