تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

زنش را در حمام کشت، جنازه اش را در خیابان رها کرد

  • کد خبر : 188875
  • 07 اردیبهشت 1396 - 9:32

مرد جوانی که ۲ سال پس از آغاز زندگی مشترک همسرش را کشته و جنازه اش را در خیابان رها کرده بود ، با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»   میلاد ۲۲ ساله ۲۳ دی ماه ۹۳ پس از دو سال زندگی مشترک همسرش به نام آرزو در خانه شان در پاکدشت کشت و جنازه اش را در یک را ساک برزنتی جاساز کرده و در حاشیه پاکدشت پنهان کرد. این مرد که ادعا کرده بود همسرش ناپدید شده است به قتل اعتراف کرد و پای میز محاکمه ایستاد.

میلاد در دادگاه گفت: من عاشق آرزو بودم. من و او با یکی از دوستان صمیمی ام به نام هومن هر سه در یک شرکت خصوصی کار می کردیم. تا اینکه من به آرزو علاقمند شدم و به خواستگاری اش رفتم. اما بعد از ازدواج فهمیدم هومن هم به او علاقمند بوده است .بعد از ازدواج دچار سوء ظن شده و فکر می کردم که آرزو و و هومن با هم در ارتباط هستند به همین خاطر مدام با همسرم درگیر بودم.

در آخرین درگیری به خاطر علاقه زیاد به آرزو دچار جنون شده بودم سیم رایانه را دور گردنش پیچیدم و او بیهوش شد. سپس او را به حمام خانه بردم. در اتاق مشغول سیگار کشیدن بودم که از داخل حمام صدایی شنیدم. وقتی دیدم آرزو هنوز زنده است با تیغ موکت بری رگ دست و گردن او را بردم و جنازه اش همسرم را در یک ساک دستی گذاشتم و به حاشیه پاکدشت بردم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز میلاد را به قصاص محکوم کرد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x