تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

این نوشیدنی جادویی پوست شما را زیبا و جوان می کند

  • کد خبر : 188847
  • 07 اردیبهشت 1396 - 8:46
این نوشیدنی جادویی پوست شما را زیبا و جوان می کند

یک متخصص پوست گفت: نازک‌ و شل شدن,خشک و زرد شدن پوست و ایجاد ضایعات زرد‌رنگ, نازکی مو و سفیدی آن از نشانه‌های پیری پوست و مو است.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»،  دکتر درویش دماوندی متخصص پوست درباره جوان‌سازی پوست با بیان اینکه پیری پوست، عوامل مختلف داخلی و خارجی دارد، اظهار کرد: گاهی سلول‌ها از داخل شروع به پیر شدن می‌کنند و گاهی عوامل بیرونی مانند اشعه‌ها و عوامل هورمونی، باعث پیری پوست می‌شوند.

دماوندی تصریح کرد: تغذیه و مصرف مقدار کافی آب، میوه‌جات و سبزیجات و کم‌تر مصرف‌کردن فست‌فودها و غذاهای چرب و پرکالری، نحوه زندگی، خواب کافی و بدون استرس می‌توانند در جلوگیری از پیری پوست تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی عادت‌های فردی مانند مصرف دخانیات را یکی از عوامل چروک‌شدن پوست دانست و گفت: همچنین افرادی که میمیک صورت زیادی دارند و بیش‌تر از عضلات صورت استفاده می‌کنند، بیشتر دچار چروک پوست می‌شوند.

این متخصص پوست درباره بوتاکس نیز گفت: بوتاکس یک نوع سم است که با ورود به عضله بدن، آن قسمت را فلج کرده و در نتیجه چروک‌هایی که در اثر حرکت عضله ایجاد می‌شوند، از بین می‌برد.

وی روش تزریق ژل را یکی از راه‌های درمان چین و چروک دانست و تصریح کرد: برای این نوع تزریق، حتما باید از ژل‌های موقت و نیم‌موقت استفاده شود و این نوع تزریق، بیشتر در خط خنده و گونه‌گذاری کاربرد دارد که ماندگاری آن موقت و بین شش‌ ماه‌ و‌ نیم تا یک سال است.

منبع: دکترسلام

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x