تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

استقلال _ الاهلی/ آزادی سکوی پرتاب آبی پوشان به مرحله حذفی آسیا

  • کد خبر : 188642
  • 05 اردیبهشت 1396 - 13:53

تیم فوتبال استقلال امشب در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الاهلی امارات است.

به گزارشگروه ورزشی«کمال مهر» تیم فوتبال استقلال در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امشب میزبان تیم الاهلی امارات است.
 استقلال ایران – الاهلی امارات
شاگردان منصوریان روز سه شنبه به مصاف تیم الاهلی امارات می روند و در صورتی که آنها بتوانند در این بازی پیروز شوند در آسیا صدرنشین خواهند شد و با خیال راحت به آخرین مرحله گروهی خود می‌رسند.
استقلال با پیروزی در دیدار مقابل الاهلی می‌تواند هم انتقام شکست دور رفت را از حریف اماراتی بگیرد و هم به صدر جدول برسد. البته مساوی هم برای شاگردان منصوریان نتیجه‌ای مطلوب محسوب می‌شود زیرا هر دو تیم الاهلی و استقلال همچنان شانس اول صعود از گروه باقی می‌مانند.
بنابراین منصوریان قطعا تیمش را از هرگونه بازی احساسی منع خواهد کرد و از شاگردانش می‌خواهد که صبورانه و هوشمندانه مقابل الاهلی بازی کنند. پیروزی در این بازی حکم صعود قطعی آبی‌پوشان ایرانی را دارد.
کار نشود//استقلال ایران_الاهلی امارات
بهتر است بدانیم وضعیت‌ گروه استقلال شکل عجیبی پیدا کرده، چرا که تا حدودی همه تیم‌ها حتی لوکوموتیو انتهای جدولی هم شانس صعود دارد. نا گفته نماند استقلال تفاضل گل بهتری نسبت به الاهلی امارات دارد، اما به‌دلیل اینکه در بازی رفت مقابل این تیم شکست خورد، طبق قانون بازی رودررو، در رده دوم ایستاده است.
بنابراین اگر شاگردان علیرضا منصوریان در تهران الاهلی را شکست دهند، به دور بعد صعود خواهند کرد، در غیر این صورت کار برای این تیم به هفته آخر کشیده می‌شود.
دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی به پایان رسید آن هم در حالیکه بازی پایاپای بود و در دقیقه ۹۱ آبی‌پوشان روی غفلت گل دوم را دریافت کردند و به نوعی می توان گفت شاگردان منصوریان بازی را دقایق آخر به نماینده امارات واگذار کردند. پس از آن استقلال التعاون عربستان و لوکوموتیو را شکست داد و خودش را به صدر جدول رساند. تساوی در بازی برگشت مقابل نماینده ازبکستان باعث شد الاهلی به صدر جدول برود.
کار نشود//استقلال ایران_الاهلی امارات
 استقلالی‌ها در دیدار فردا این شانس را دارند در حضور هواداران خود الاهلی را با اختلاف بیش از ۲ گل شکست داده و به‌عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد خود را معرفی کنند. تنها دو نکته باعث نگرانی منصوریان شده، نخست شکست برابر تراکتورسازی و پایین آمدن روحیه بازیکنان و دیگری خستگی و فشردگی مسابقات.با این وجود منصوریان باید بازیکنانش را با روحیه بالایی به دیدار فردا برساند.
استقلال در این بازی همه بازیکنانش را در اختیار دارد ضمن اینکه با حضور پرشمار و پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی شاگردان منصوریان یار دوازدهم را هم در اختیار دارند. پیروزی و صدرنشینی استقلال در این بازی می‌تواند سرآغاز یک اتفاق خوب و جدید برای استقلال ایران در آسیا باشد همان اتفاق خوبی که منصوریان مدت‌هاست از آن سخن می‌گوید.
کار نشود//استقلال ایران_الاهلی امارات
آبی پوشان اگر در این بازی پیروز شوند، ۱۰ امتیازی می‌شوند و در صورتی که دیدار التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان برنده نداشته باشد، صعودشان به مرحله حذفی قطعی می‌شود.
دیدار دو تیم ساعت ۲۰:۱۵ سه‌شنبه پنجم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۱۶:۳۰ لوکوموتیو ازبکستان در تاشکند، میزبان التعاون عربستان است.
کار نشود//استقلال ایران_الاهلی امارات
برنامه بازی‌های گروه A
استقلال ایران- الاهلی امارات ساعت ۲۰:۱۵
لوکوموتیو تاشکند- التعاون عربستان ساعت ۱۶:۱۰
اسامی داوران:
داوران ژاپنی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.
داور وسط: جومپی ایدا
کمک اول: اکانه یاگی
کمک دوم: ساتوشی کاراکامی
داور چهارم: شکربکو ریسبک از قرقیزستان
لازم به توضیح است ناظرین مسابقه و داوری از کشور سنگاپور و مالزی برای این دیدار انتخاب شده است.
جدول گروه A
۱- الاهلی امارات ۷ امتیاز
۲- استقلال ایران ۷ امتیاز
۳- التعاون عربستان ۴ امتیاز
۴- لوکوموتیو تاشکند ۴ امتیاز
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x