تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

انتساب به روحانیت ما را به رعایت اخلاق بیش از دیگران ملزم می‌نماید/ حیف است رقابت برای خدمت، به شائبه های تبلیغاتی آلوده شود

  • کد خبر : 188124
  • 30 فروردین 1396 - 10:08

در نامه رئیسی به روحانی آمده است: بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

انتساب به روحانیت ما را به رعایت اخلاق بیش از دیگران ملزم می‌نماید/ حیف است رقابت برای خدمت، به شائبه های تبلیغاتی آلوده شود

به گزارش«کمال مهر»؛ در نامه رئیسی به روحانی آمده است: بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

 

حجت الاسلام رئیسی در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به شائبه های تبلیغاتی اقدامات دولت هشدار داد. متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب‌ آقای روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت؛

بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

سیدابراهیم رئیسی   ۹۶/۰۱/۲۹

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x