تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بچه زرافه‌ای که مقابل چشم یک میلیون نفر به دنیا آمد+ تصاویر

  • کد خبر : 187701
  • 28 فروردین 1396 - 7:37

زرافه مشهور “آوریل” روز گذشته پس از چندین هفته انتظار بچه‌اش را در باغ وحش نیویورک به دنیا آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از رویترز، پس از هفته ها انتظار، در نهایت زرافه معروف شبکه‌های اجتماعی با نام “آوریل” روز گذشته (شنبه) بچه خود را به دنیا آورد و صدها هزار نفر از مردمی که او را به صورت آنلاین از طریق یوتیوب در باغ وحش “نیویورک” نظاره می کردند، شگفت زده کرد.
به گفته مقامات باغ وحش نیویورک، “آوریل” که قرار بود در ماه ژانویه یا فوریه نوزاد خود را به دنیا آورد، به مدت ۱۶ ماه باردار بود. این درحالیست که دوره معمول بارداری یک زرافه ۱۵ ماه است.
توجه عموم به این زرافه و شهرت یافتن این حیوان از زمانی آغاز شد که باغ وحش نیویورک تصمیم گرفت زندگی روزمره “آوریل” را به صورت آنلاین در یوتیوب قرار دهد. صدها هزار نفر از مردم این زرافه ۱۵ ساله را تماشا کرده اند و بیش از یک میلیون نفر به صورت زنده لحظه تولد بچه زرافه را شاهد بوده اند.
تصاویری از این بچه زرافه نر که ۱ متر و ۸۳ سانتی متر قد و وزنی حدود ۶۸ کیلوگرم دارد، در کنار مادرش در رسانه های اجتماعی منتشر شد. مقامات باغ وحش در پیامی در حساب توییتر اعلام کردند قرار است برای انتخاب نام این بچه زرافه یک مسابقه ترتیب دهند.
زرافه بلندقدترین حیوان روی کره زمین محسوب می شود. به این جانور به دلیل شباهت آن به سه حیوان مختلف، شترگاوپلنگ هم می گویند. زرافه ها به طور پراکنده در قاره آفریقا زندگی می کنند و معمولا ساکن دشتها، مراتع و جنگل های باز هستند.
بچه زرافه ای که مقابل چشم یک میلیون نفر به دنیا آمد+ تصاویر
بچه زرافه ای که مقابل چشم یک میلیون نفر به دنیا آمد+ تصاویر
بچه زرافه ای که مقابل چشم یک میلیون نفر به دنیا آمد+ تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x