تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تبلیغ آشکار روحانی با پول بیت‌المال!+ سند

  • کد خبر : 187530
  • 26 فروردین 1396 - 17:20

تبلیغ چهره حقیقی روحانی در حالی با پول بیت‌المال صورت می‌گیرد که بر اساس قانون هیچ نامزدی حق استفاده از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی را ندارد.

تبلیغ آشکار روحانی با پول بیت‌المال!+ سند

به گزارش «کمال مهر»به نقل از قم فردا، حسن روحانی رئیس‌جمهور فعلی کشورمان دیروز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی که بر اساس قانون می‌تواند برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کند، در حالی شانس خود را برای حضور دوباره در پاستور امتحان می‌کند، که ثبت‌نام دیروز وی از جایگاه حقوقی که الآن دارد بلکه از جایگاه حقیقی‌اش به‌عنوان یک شهروند است.

حال در چنین شرایطی روزنامه ایران که درواقع ارگان رسمی دولت است در شماره امروز خود تمام صفحه اول خود را به حضور و ثبت‌نام روحانی در انتخابات اختصاص داده است.

تبلیغ چهره حقیقی روحانی در حالی با پول بیت‌المال صورت می‌گیرد که بر اساس قانون هیچ نامزدی حق استفاده از بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی را ندارد.

نکته دوم برای ادامه تبلیغات انتخاباتی است، به‌هرحال حسن روحانی که به‌عنوان رئیس‌جمهور مجری اجرای قانون و برگزاری انتخابات است خود هم‌اکنون یک نامزد انتخاباتی است و نباید از منافع دولتی و بیت‌المال به نفع خود استفاده کند، موضوعی که به نظر می‌آید با روند موجود احتمال وقوع آن می‌رود.

حال در چنین شرایطی که احتمال استفاده یک کاندیدای خاص از امکانات دولتی می‌رود آیا این مهم با عدالت سازگار است و دوم این‌که وظیفه دستگاه‌های دولتی در چنین شرایطی چگونه است؟ آیا نباید جلوی این قانون‌شکنی‌های احتمالی توسط دستگاه‌های نظارتی گرفته شود؟

از سوی دیگر این انتظار می‌رود که خود نامزدهای انتخاباتی رعایت این موضوع را بکنند، موضوعی که با توجه به اتفاقات دیروز بعید به نظر می‌رسد.

عناوین اخبار روزنامه ایران در روز شنبه ۲۶ فروردین :  دوباره ایران ، دوباره روحانی ؛ صالحی امیری روحانی؛ مسیر طی شده راه پیشاروی ؛ مصطفی معین شعاری برای همه ایرانیان ؛ روحانی، یگانه نامزد اصلاح‌طلبان است ؛ اقتضای منافع ملی انتخاب دوباره روحانی است ؛ روحانی؛ مسیر طی شده، راه پیشاروی ؛ شعاری برای همه ایرانیان ؛ جنگنده‌های امریکایی از آشیانه‌های خود در ژاپن خارج شدند ؛ فهرست طولانی نامزدهای ریاست جمهوری ؛ خنثی شدن عملیات تروریستی داعش در روز همه پرسی ترکیه ؛
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x