تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

جان دادن دردناک دو دختر خردسال در دستگاه میکسر سیمان + فیلم

  • کد خبر : 187378
  • 25 فروردین 1396 - 13:18

در فیلم منتشر شده در حالی که کفش های این کودکان بیگناه در پایین دستگاه دیده می شود، این حادثه زمانی رخ داد که کارگرانی که با این دستگاه کار می کردند در روز حادثه حضور نداشتند.

جان دادن دردناک دو دختر خردسال در دستگاه میکسر سیمان + فیلمبه گزارش «کمال مهر»؛ ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است صحنه مرگ دلخراش دو دختر ۳ ساله چینی در منطقه ” سایما تون شیپ ” شهر ” گوانگان ” چین را نشان می دهد. در این حادثه این دو دختر خردسال با بالا رفتن از دستگاه میکسر سیمان وارد آن شده و اقدام به روشن کردن آن کردند که منجر به مرگ آنها شد. در فیلم منتشر شده در حالی که کفش های این کودکان بیگناه در پایین دستگاه دیده می شود جسد آنها نیز در  داخل دستگاه قابل مشاهده است.
این حادثه زمانی رخ داد که کارگرانی که با این دستگاه کار می کردند در روز حادثه حضور نداشتند. یکی از این قربانیان بدون هیچ علائم حیاتی پیدا شد و دیگری نیز بعد از انتقال به بیمارستان جان سپرد. بنا به گفته افراد محلی بدن این دو دختر خردسال به شدت آسیب دیده بود.
انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران پرسید که در لحظه حادثه والدین بی خیال این بچه ها کجا حضور داشتند؟ کاربر دیگری نیز با وحشتناک دانستن این حادثه گفت : ” برایم بسیار تعجب برانگیز است که در این ویدئو افرادی دیده می شوند که در حال خندیدن و تهیه فیلم از صحنه حادثه هستند.”

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس چین در خصوص این حادثه ادامه دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x