تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

بداخلاقی همیشه بد است آقای وزیر!

  • کد خبر : 187229
  • 23 فروردین 1396 - 10:26

چندی پیش، شخص وزیر بهداشت در مقابل خبرنگاران، فرماندار «بدره» ایلام را مورد توهین و تحقیر و تهدید قرار داد و پس از انتشار فیلم ماجرا و اعتراض شدید رسانه‌ها، مجبور به عذرخواهی شد.

خبرویژه

به گزارشک«مال مهر»، وزیر بهداشت با انتقاد از روحانیت می‌گوید حجاب مهم‌تر است یا اتهام و دروغ.

به گزارش آفتاب، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم دومین سالگرد طرح تحول سلامت، گفت: من واقعاً از روحانیت معظم تعجب می‌کنم چرا که آن زمان خیلی راجع به غیبت و اینکه این مسئله یک گناه کبیره است و مجازاتش برابر زناء با مادر است، به کرات سخن می‌گفتند ولی الان غیبت، تهمت و دروغ رایج شده ولی خبری از بیان مجازات آن نیست. اگر نهی از منکر است باید در رأس آن نهی از غیبت، تهمت و دروغ باشد؛ حجاب کی (چه زمانی) آیات آن نازل شده و کی (چه زمانی) در حکومت رسول‌الله به نوعی اجباری شده است؟ و این مسئله چند سال طول کشید.
وی تصریح کرد: متن اولیه دین ما «اخلاق» بود و من غصه می‌خورم که به خاطر قدرت، متوسل به تهمت، دروغ و آمار کذب می‌شویم.
وی تصریح کرد: من یکی دو بار گفته‌ام که اگر اخلاق را از جمهوری اسلامی ایران بگیریم هیچ چیز ندارد لذا باید مراقب باشند به ویژه کسانی که پولشان از بیت‌المال است، یا به خاطر ۲ تار مو رگ گردنشان برجسته شده و صورت‌های برافروخته پیدا می‌کنند، اخلاق را زیر پا نگذارند.
این سخنان درباره نگرانی نسبت به زیرپا گذاشتن حریم‌های اخلاقی در حالی است که چندی پیش، شخص وزیر بهداشت در مقابل خبرنگاران، فرماندار «بدره» ایلام را مورد توهین و تحقیر و تهدید قرار داد و پس از انتشار فیلم ماجرا و اعتراض شدید رسانه‌ها، مجبور به عذرخواهی شد (البته در تماس بعدی نیز، بیشتر آقای فرماندار عذرخواهی می‌کند نه وزیر!)
ماجرا از این قرار بود که وزیر بهداشت در مقابل طرح مشکلات و مطالبات مردم منطقه توسط فرماندار، شدیداً عصبانی می‌شود و به وی می‌گوید «تو نماینده دولت هستی یا مردم… بی‌شعور! اگر گذاشتم یک روز دیگر سرکارت بمانی»!

منبع: کیهان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x