تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

رازهای مرگبار نهفته در یک نخ سیگار+فیلم

  • کد خبر : 187148
  • 23 فروردین 1396 - 8:34

سیگاری‌ها با دیدن این فیلم نظرشان راجع به سیگار قطعاً عوض خواهد شد و آن را کنار می‌گذارند.

رازهای مرگبار نهفته در یک نخ سیگاربه گزارش«کمال مهر» تا به‌حال با خود فکر کرده اید که چه مواد مضری درون یک نخ سیگار وجود دارد؟ هر پکی که به سیگاری زده می‌شود، بلافاصله آسیب‌های جبران ناپذیری به بار می‌آورد. خب ما به شما خواهیم گفت: تا دقیقا آگاه شوید که با کشیدن یک نخ سیگار چه سموم مرگباری را وارد بدن خود می‌کنید. در این گزارش ما یک لیست سیاه از این سموم کشنده موجود در سیگار در اختیار شما خواهیم گذاشت.
بوتان:سوخت فندک، نیکوتین:ماده ضد حشره، اسید استریک:واکس شمع، آرسنیک: یک سم خطرناک، تولوئن: یک حلال صنعتی، ان اچ ۳: پاک کننده توالت، رنگ موجود در کاغذ سیگار، مونوکسید کربن حاصل دود کردن سیگار، کادمیوم موجود در باتری ها، هکسامین: مایع اشتعال زا، متانول سوخت موشک موادی هستند که در کنار هم یک پازل مرگبار را تشکیل می‌دهند که هر کدام از قطعات این پازل به تنهایی می‌توانند یک بیماری خطرناک را در بدن شما بوجود آورند که هر چه درجه قطران سیگار بالاتر باشد، ریسک ابتلا به انواع بیماری‌های حاصل از آن بیشتر خواهد بود و البته این جمله بدان معنا نیست که سیگارهایی با درجه قطران پایین ضرر ندارند.
استعمال دخانیات سالانه عامل ۲۲ درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان در جهان است که تقریباً یک میلیون نفر از این قربانیان بر اثر ابتلا به سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار می‌میرند. یک بار دیگر مطالب بالا به همراه این فیلم را با دقت مشاهده کنید. اکنون انتخاب با شماست، مرگ یا زندگی؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x