تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

هشدار جدی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

  • کد خبر : 187011
  • 20 فروردین 1396 - 17:15

فیفا به ایران تذکر داده که در صورت تکرار هرگونه اتفاق خلاف قانون ازجمله پرتاب نارنجک، ایران را از حضور هوادار در بازی های خانگی محروم کند.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛ به نقل از سایت ارم نیوز،  فیفا چندی پیش بر اساس گزارشی اعلام داشته که به فدراسیون فوتبال ایران اخطاری جدی داده شده است تا دیگر حوادثی از قبیل آن چه در بازی ایران و چین رخ داد تکرار نشود .
در این گزارش که در سایت ارم نیوز منتشر شده است آمده که در بازی ایران مقابل چین از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نیمه دوم مسابقه از سوی هواداران فوتبال ایران نارنجکی به درون زمین مسابقه پرتاب شد که دقیقا محل ایستادن داور کنار خط بود . این نارنجک اگر چه مستقیما به داور برخورد نکرد اما صدای آن باعث شدتا داور کمی از ناحیه شنوایی دچار مشکل شود .
این اتفاق از سوی هواداران ایرانی نقض قانون فیفا بوده است و به همین دلیل فیفا به ایران تذکر جدی داده تا مسئولان فوتبال ایران مانع تکرار این گونه اتفاقات شوند .وگرنه ایران با ممنوعیت ورود هوادار در بازی تیم های ملی رو به رو می شود . این سایت حتی مدعی شده که این اتفاق شایدباعث شود هواداران ایرانی نتوانند دربازی مقابل ازبکستان در صورت سخت گیری فیفا به ورزشگاه بیایند .
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم به این اتفاق عکس العمل نشان داده و از همه خواسته تا مانع رخ داد چنین اتفاق هایی شوند و حتی برای این اتفاق از چندی دیگرماموران سخت گیری بیشتری برای حضور هواداران در ورزشگاه انجام می دهند.
هشدار جدی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x