گروه : تیتر روان » علمی » وبگردی
ساعت : 10:35
شناسه : 186942
تاریخ : 20 فروردین 1396
غافلگیری مایکروسافت برای کاربران/ پیشنهاد استیکر برای تزئین عکس سلفی

شرکت مایکروسافت با سرمایه گذاری بزرگی بر روی اپلیکیشن نرم افزار تزئین سلفی با استیکر را ارائه کرد.

به گزارش «کمال مهر» شرکت مایکروسافت که در دنیای فناوری به یک غول مشهور است این روزها به اقدامات عجیب و جالبی برای دوربین های آیفون دست می زند، اولین اقدام این شرکت نرم افزار سلفی مایکروسافت بود،
مایکروسافت در اقدام بعدی خود به سراغ pix رفت، اپلیکیشن دوربین عکاسی که با هوش مصنوعی طراحی شده آن می توانید بهترین عکس ها را دریافت کنید.
غافلگیری مایکروسافت برای کاربران/ پیشنهاد استیکر برای تزئین عکس سلفی

اما آنچه امروز کاربران دنیای مجازی را شگفت زده کرده است سرمایه گذاری این غول فناوری بر روی نرم افزاری به نام Sprinkles است، این نرم افزار برای شما شرایطی را فراهم خواهد کرد که به عکس های سلفی خود متن ها و استیکرها مختلف را اضافه کنید.

البته این اپلیکیشن برای منحصر به فرد بودن قابلیت های خود از امکانات و نرم افزارهای تشخیص چهره و هوش مصنوعی مایکروسافت بهره می گیرد و قابلیت های ارائه شده ذهن کاربران را به مست کپی برداری از اپلیکیشن اسنپ چت برده است.

غافلگیری مایکروسافت برای کاربران/ پیشنهاد استیکر برای تزئین عکس سلفی

در قابلیت های ارائه شده در اپلیکیشن Sprinkles با توجه به عکسی که گرفته می شود پیشنهاداتی به شما خواهد داد، این نرم افزار قادر است سن شما را نیز تخمین بزند و عکس شما با چهره افراد مشهور تطبیق دهد، در این اپلیکیشن با توجه به محتوای عکس پیشنهاداتی برای ثبت موقعیت جغرافیایی و و تاریخ نیز خواهید داشت.

البته برای سفارشی کردن عکس خود می توانید متن دلخواهتان را با فونت و رنگ های مختلف و استیکرهای متفاوت به عکس اضافه کنید، در این نرم افزار با توجه به هوش مصنوعی راحی شده به راحتی می توانید استیکرهای متناسب با عکس تان را پیدا کنید.

انتهای پیام/