تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

از ماجرای عاشق شدن اکبر عبدی تا گلایه‌هایش از شایعات مرگ

  • کد خبر : 185796
  • 05 فروردین 1396 - 15:02
از ماجرای عاشق شدن اکبر عبدی تا گلایه‌هایش از شایعات مرگ

اکبر عبدی در گفتگوی خود با مدیری از گلایه شایعات مرگ خود و همچنین بدقولی تهیه‌کنندگان برای پرداخت دستمزدها گفت.

به گزارش گروه فرهنگی «کمال مهر»؛ فصل جدید «دورهمی» با شروع خود در عیدانه نوروز ۹۶۶ میزبان دیگر بازیگر مستعد و هنرمندی شد که در سال گذشته حواشی زندگی اش بازار شایعات را داغ کرده بود، در برنامه شب گذشته اکبر عبدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از گلایه های پرداخت دستمزدهای سینما و تلویزیون گفت.
مدیری در ابتدای برنامه را با پرداختن به موضوع بدآموزی شروع کرد و از تاثیر شخصیت‌های منفی فیلم‌های سینمایی  به روی مردم جامعه گفت.
کارگردان «دورهمی» از دو نفر از تماشاگران به روی صحنه دعوت کرد و یکی از این دو تماشاگر موقعیت خواسته شده را با موضوع بدآموزی اجرا کرد.
همچنین مدیری در ادامه برنامه میزبان عبدی بازیگر سینما و تلویزیون شد و عبدی در ابتدا ضمن سلام و تبریک عید نوروز، به خاطره تلخ از دست دادن هنرمندان در روزهای آخر اسفند اشاره و روزهای خوبی را برای آغاز سال جدید آرزو کرد.
وی در ادامه شهرت و محبوبیت خود را از استعداد وجودی و درون‌اش دانست و بیان کرد: فیلمبرداری فیلم‌های ویدیویی تمام احساسات یک بازیگر را نشان می‌دهد اما امروزه در سینما با نگاتیو کار کردن، پرده‌ای به روی احساسات کشیده می‌شود.
عبدی در خصوص شایعات با بیان خاطره‌ای از روزهای بستری بودن خود در بیمارستان بیان کرد: من را هر یک سال دوبار و بیشتر در زمانی که کار نمی‌کنم، می‌کشند و این در حالی است که دو سال به دلیل بیماری هایم و پیوند کلیه بیکار هستم.
وی بیان کرد: دست آخر هم متوجه نشدم این کشتن من از روی دوست داشتن مردم است یا نه. یک روز در شرایط نامناسب بیمارستان، ملاقاتی‌های اتاق کناری متوجه حضور من در بیمارستان شدند و به سراغ من آمدند و با هر سختی بود احوالپرسی کردند و با من عکس سلفی انداختند.
بازیگر فیلم سینمایی اخراجی‌ها افزود: (با خنده) من جنبه شوخی دارم اما اگر به حق باشد، وقتی به برنامه شما دعوت شدم، به من گفتند که به کسی حرف نزن و با محمد رضا شریفی‌نیا شوخی نکن، من و شریفی نیا دوست و یار همدیگر هستیم.
عبدی به همکاری خود با کارگردان‌های بزرگ سینمای ایران اشاره کرد و گفت: از هرکدام از کارگردان‌ها درسی را آموختم.  فهم، درک و گویش یک بازیگر را از استاد تقوایی یادگرفتم و یکی از افتخاراتم همکاری با مهرجویی و میرباقری است، همچنین مدت زیادی در کنار همکاری، همسایه و همخانه مرحوم علی حاتمی بودم.
بازیگر فیلم سینمایی « رسوایی‌ها» ادامه داد: من همه کارهایم را حتی مباحث شخصی و خصوصی زندگی خود را مدیون اسکندری بزرگ هستم. من به پیشنهاد این مرد به مدت یک سال در کانادا و اروپا زندگی کردم و تئاتر اجرا می‌کردم و پس از بازگشت به ایران یک سال بیکار بودم و دوباره از صحنه از نمایش کارم را در ایران شروع کردم.
عبدی تاکید کرد: من به نوعی کارگر ارشاد هستم و (خطاب به مهران مدیری) شما به عنوان کارگردان، کارگر ارشد ارشاد هستید. ولی در این دو سال که من بیمار و بیکار هستم از ارشاد به من تلفنی زده نشده است که بدانند زنده‌ام یا مرده.
مدیری با ابراز تاسف گفت: متاسفانه این مشکل اکثر هنرمندان ما است.
وی با بیان اینکه بازی در فیلم سینمایی «آدم برفی» بارها در آن دوران از نظر ارشاد رد می‌شد، توضیح داد: الان دو تا سوژه یکی برگرفته از یک فیلم هندی و دیگری پرداخت ذهن خودم دارم که علاقه‌مند هستم تا پیش از ۶۰ سالگی در آن‌ها بازی و یا آن‌ها را تهیه کنم.
عبدی ادامه داد: اگر به ۶۰ سالگی رسیدم و توانستم بسازم که هیچ؛ اما اگر کسی به عنوان کارگردان بخواهد آن را بسازد، من در درخدمت هستم.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «اجاره نشین‌ها» از عاشق شدن و قرار ازدواج خود با دخترعموی همسرش گفت و از ازدواج دخترش المیرا در هفته‌های آتی خبر داد.
عبدی در پایان با اشاره به اینکه بارها از نگرفتن دستمزدهایم گلایه کرده‌ام، اظهار داشت: بارها اسم بردم و الان نامی نمی‌برم اما بعد از سال‌ها و فروش یک فیلم سینمایی، من هنوز ۹۰ درصد از دستمزدم را نگرفته‌ام و اگر از برنامه شما متوجه می‌شود (خطاب به دوربین) بیا پول من را بده. (با خنده) من از یک خانم هم ۵۰ میلیون طلبکارم اما در کنار همه این طلب‌ها ،۲۰۰ تومان هم مالیات برایم بسته‌اند.
مجری این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه هنوز خیلی سئوال از اکبر عبدی دارد، از او قول گرفت تا در برنامه بعدی نیز مهمان دورهمی باشد و به ادامه گفتگو خود بپردازد.
مدیری در پایان به عنوان کلام آخر از ریشه‌دار بودن بدآموزی در جمع آوری آرا برای شورای دانش آموزی تا رسیدن به موفقیت‌های روزافزون در جامعه و افشای حقایق بعد از برکنار شدن گفت.
گفتنی‌است؛ گفتگوی مهران مدیری با اکبر عبدی همچنان ادامه دارد و قسمت دیگر این صحبت‌ها را گزارش بعدی خواهید خواند.
گزارش از محدثه نعمتی
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=185796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x