به گزارش«کمال مهر»، سری جدید «دورهمی» در شب عید نوروز با میزبانی از بازیگر فیلم سینمایی «سینما نیمکت» به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
مهران مدیری کارگردان و مجری این برنامه تلویزیونی در ابتدا ضمن سلام و تبریک سال تو برای همه تماشاگران داخل استودیو و بینندگان در خانه آرزوی سلامتی و برطرف شدن مشکلات را کرد و به موضوع شهرت و ساخت برند سازی پرداخت.

 

کارگردان دورهمی از تشابه اسمی نشان‌های داخلی به برند‌های خارجی گفت و مدیری نیز به همراه ارسلان (سیامک انصاری) و قیمت (سروش جمشیدی) اجرای استنداپ کمدی را ادامه داد.

 

در ادامه مدیری با اشاره به مشتری مداری، به تماشای بخش دیگری از نمایش سری جدید دورهمی نشست و مه لقا باقری بازیگرتئاتر و تلویزیون به عنوان یکی از بازیگران جدید این مجموعه وارد صحنه شد و در نقش همسر قیمت به ایفای نقش پرداخت.
مدیری در ادامه میزبان اشکان خطیبی شد و به فعالیت های کثیر این بازیگر در عرصه های مختلف سینمایی، موسیقی و ترجمه اشاره کرد.

 

خطیبی صحبت هایش را با اشاره به نام بردن فعالیت های خود توسط مدیری آغاز کرد و گفت: از مدیریت سینما به پیشنهاد رامبد جوان انصراف دادم و رستوران را مدتی است که اداره نمی‌کنم و در حال حاضر ترجمه و برنامه سازی را انجام می دهم و اگر زمانی بازیگری را کنار بگذارم کار ترجمه را جدی‌تر انجام می‌دهم.

 

خواننده آلبوم «ترافیک» ادامه داد: ما در گذشته در بحث ترجمه نمایشنامه های تئاتر شکاف بسیاری بین نمایشنامه های خارجی و اجراهای داخلی داشتیم، اما امروزه خیلی به روز شده‌ایم و من دوست دارم با ترجمه نمایشنامه ها این شکاف را کم و کمتر کنم.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال مدیری و بیان موفقیت خود در یکی از عرصه‌های موسیقی، ترجمه و بازیگری عنوان کرد: در تمام کارهایم سعی کردم، هر اتفاقی که به من محول می‌شود را به بهترین نحو انجام بدهم، ولی در اصل حالم در موسیقی بهتر است.

 

خطیبی با اشاره به فعالیت خود در عرصه موسیقی، افزود: در این مدت گروه موسیقی «ترافیک» الان خیلی وجود خارجی ندارد و احساس کردم تا زمانی که به خلاقیتی جدید نرسیده‌ایم، آلبوم دوم را شروع نکنیم و برای همین متوقفش کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه کارگروهی در فرهنگ ایرانی، مولفه ای موفقیت‌آمیز نیست، پیرامون خودخواهی دنیای هنر در کارگروهی اظهار داشت: خودم به شدت طرفدار کار گروهی هستم و خودم را بچه صحنه تئاتر میدانم، اما این اتفاق در دنیای هنر بسیار رخ می دهد و همه میدانند که مخاطب برای تماشای بازیگران می آیند و باید خودشان خوب بازی کنند و دیده شوند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» از روزهای خوش زندگی‌اش، ازدواج خود بیان کرد: الان سه ماه است که عاشق شدم و ازدواج کردم، نزدیک دوسال باهم آشنا شدیم و خدا را شکر با هم خوش و خرم هستیم.

 

خطیبی خاطرنشان کرد: بچه پولدار نیستم و هیچ وقت نبودم. پدرم وضع خوبی داشت اما من از سنین پایین کار در کارگاه پدر و جاهای دیگر را تجربه کرده‌ام و از سن ۱۸۸ سالگی کار در روزنامه را با نوشتن و ترجمه را پشت سرگذاشته‌ام.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برای بازی در فیلم سینمایی «سینما نیمکت» ۲۱ کیلو وزن را در ۴ ماه کم کردم، درخصوص ایفای نقش خود در این فیلم سینمایی گفت: در «سینما نیمکت» ۴ ماه وزن کم کردم و در هرکاری سعی میکنم آنچه که در توان و جان دارم در میان بذارم، از همان اول این نقش برای من نوشته شده بود، اما در قبالش، این زحمت اصلا دیده نشد و من تصمیم جدی گرفتم که دیگر بازی جلوی دوربین را تجربه نکنم و دو سال است که به این عهدم پای بند هستم.

 

خطیبی در ادامه گفتگو خود با مجری برنامه «دورهمی»ضمن تبریک عید نوروز، قطعه «بوی عیدی» را اجرا کرد.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «گل های گرمسیری» در پاسخ به سوال مدیری عنوان کرد: عناوین و اتفاقات بسیاری برای تغییر وجود دارد، اما من دوست دارم این تغییرات را در فرهنگ هایی مانند فرهنگ رانندگی، تعامل و چگونگی برخورد با حیوانات شروع کنم.

 

خطیبی در پایان گفتگوی خود، طبق رسم همیشگی این مجموعه برنامه یک سردیس از صورت و سر چهره مدیری به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

 

مدیری در پایان قسمت اول سری جدید دورهمی از پیدایش و ریشه کلمه «برند» گفت.