تاریخ : شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 30 March , 2024
0

با موارد استفاده پیراهنهای مردانه آشنا شوید + تصاویر

  • کد خبر : 185059
  • 22 اسفند 1395 - 7:42
با موارد استفاده پیراهنهای مردانه آشنا شوید + تصاویر

پیراهن های مردانه در کنار مدل ها و جنس های مختلف، کاربردهای متفاوتی نیز دارند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»، پیراهن های مردانه مدل های فراوان و جنس های فراوان دارند. جالب تر آن که کاربردهای این پیراهن ها نیز فراوان است. برای مثال شما دلتان نمی آید پیراهن مجلسی سفید را برای استفاده روزمره بپوشید و یا یک پیراهن یقه دیپلمات شطرنجی زرد و آبی را در مجلس رسمی به تن کنید. در این مقاله به شما می گوییم که چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

۱- محل کار
با موارد استفاده ی پیراهن های مردانه آشنا شوید +تصاویر

بسته به اینکه شما در چه مکانی کار می کنید برای محل کار شما نیاز به پیرا‌هن مجلسی خواهید داشت. حتی در استارت آپ های کوچک و نوپا نیز پیشنهاد ما به شما این است که هم برای مصاحبه و هم برای قرار ملاقات ها حتما پیرا‌هن های مجلسی استفاده کنید. اگر متخصص هستید این یکی از ملزومات است که در کمد لباستان حداقل چند دست پیراهن مجلسی داشته باشید حتی اگر نیازتان هم نشود. البته مدل های خاصی با لقب “لباس های غیررسمی کاری” وجود دارند که مناسب محل کار هستند و اغلب از جنس های سبک تر مثل پنبه یا کتان ساخته می شوند. وقتی پیرا‌هن محل کار انتخاب می کنید حواستان به رنگ هایی که انتخاب می کنید هم باید باشد که علاوه بر انرژی بخش بودن مناسب محل کار یا قرار ملاقات باشند. یکی از انتخاب هایی که پیش رو دارید و ما نیز آن را پیشنهاد می کنیم پیرا‌هن آبی سفید راه راه است.

۲- دور همی خانوادگی
 با موارد استفاده ی پیراهن های مردانه آشنا شوید +تصاویر

در این گونه مراسم و دور همی ها بهترین لباسی که می توانید انتخاب کنید و بپوشید پیراهن شطرنجی مشکی سفید است. این مدل پیراهن به راحتی با شلوار های مختلف و همچنین ژاکت چرمی ست می شود. ضمنا پوشیدن بوت هم با آن مانعی ندارد.

۳- قرار عاشقانه
 با موارد استفاده ی پیراهن های مردانه آشنا شوید +تصاویر

مطالعات نشان داده است که آقایانی که رنگ مشکی می پوشند باهوش تر، جذاب تر و با اعتماد به نفس بالایی دیده می شوند. اگر این اولین قرار ملاقات عاشقانه شماست پیشنهاد موکد ما برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خاص پوشیدن پیراهن مشکی است. شاید نارنجی و سبز هم به شما بیایند ولی پوشیدن آن ها در قرار اول کمی ریسک دارد و پوشیدن مشکی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در قرار اول به هچی وجه ریسک نکنید. پیراهن مشکی طرح دار انتخاب کنید که کسل کننده هم نباشد.

۴- عروسی
 با موارد استفاده ی پیراهن های مردانه آشنا شوید +تصاویر

با اینکه قوانین عروسی لباس مخصوص عروس خانم را سفید اعلام کرده اند ولی مانعی ندارد اگر شما هم پیراهن سفید برای عروسی بپوشید. پیراهن های سفید مجلسی انتخاب کلاسیک و رسمی ای برای آقایان محسوب می شوند. به راحتی با هر رنگ کراواتی ست می شوند و این یکی دیگر از دلایل خوشتیپ تر شدن شماست. برای اینکه کمی پیراهن سفید را از حالت یکنواختی در بیاورید می توانید به جای پیراهن سفید ساده از پیراهن سفید طرح دار استفاده کنید. مدل های راه راه هم مانند مدل ساده با کراوات رنگی ست می شوند و نشان دهنده ی توان شما در ست کردن رنگ ها و طرح ها با هم هستند.

۵- جشن فارغ التحصیلی یا مراسم عزاداری

 با موارد استفاده ی پیراهن های مردانه آشنا شوید +تصاویر
برای مراسمی که رسمی هستند ولی به نه به اندازه مراسم عروسی شما می توانید رنگ های پایه و کلاسیک را برای پیراهنتان انتخاب کنید. مدل های شطرنجی کوچک آبی یکی از زیباترین انتخاب های شما خواهند بود. اگر از کسانی هستید که نمی دانید چه رنگی با پوست شما سازگاری دارد امتحان کردن رگه های آبی را به شما پیشنهاد می کنیم.
منبع: چی‌بپوشم
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=185059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x