گروه : اخبار اصلی » اخبارکرج » اقتصادی » فردیس
ساعت : 0:37
شناسه : 184690
تاریخ : 20 اسفند 1395
استقلال شورای شهر فردیس بزرگترین دستاورد سال ۹۵/ خطاب به مردم؛ثروت و رفاقت را ملاک انتخاب قرار ندهید استقلال شورای شهر فردیس بزرگترین دستاورد سال ۹۵/ خطاب به مردم؛ثروت و رفاقت را ملاک انتخاب قرار ندهید

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس درسی و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در سال اقدام و عمل، دولت و مردم قدم های مثبت و مفیدی در این راستا برداشته اند، متاسفانه با ورود کالای قاچاق که سالانه ۲۵۰میلیارد ریال کالای قاچاق وارد کشور می‌شود نمی‌توان به پیشرفت اقتصادی سرعت بخشید و مسئولان کشوری موظف هستند از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنند.

451556002

به نقل از کمال مهر٬ سی و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس با حضور امام جمعه شهرستان فردیس و سایر مسئولین شهری به میزبانی شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

 حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس دراین نشست ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی، به آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان فردیس اشاره کرد و اظهار کرد: در سال اقدام و عمل، دولت و مردم قدم های مثبت و مفیدی در این راستا برداشته اند، متاسفانه با ورود کالای قاچاق که سالانه ۲۵۰میلیارد ریال کالای قاچاق وارد کشور می‌شود نمی‌توان به پیشرفت اقتصادی سرعت بخشید و مسئولان کشوری موظف هستند از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنند.

حجت الاسلام ایمانی نقطه ضعف کشور را مشکلات اقتصادی بیان کرد و افزود: با حمایت از سرمایه‌گذاران و مصرف تولیدات مرغوب و با کیفیت داخلی، همچنین با واردات مجاز و قانونی می‌توانیم در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

امام جمعه شهرستان فردیس سال جاری را، سال موفقیت آمیز برای شهرستان فردیس ارزیابی نمود و ادامه داد: شورای شهر مستقل مهمترین دستاورد سال ۹۵ است.

وی در مورد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر فردیس گفت: امیدوار هستیم ملاک انتخاب شهروندان فردیس در شورای شهر و ملت ایران اسلامی در ریاست جمهوری، ثروت و رفاقت نباشد.

حجت الاسلام ایمانی گفت : افرادی که همگام رهبر هستند و مورد تایید مردم باشند، می‌توانند کارآمد باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر از سخنان خود به فعالیت های مفید شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: طی ۴سال گذشته فعالیت های مفید و مناسبی از طرف مدیران شهرداری کرج، مناطق ۳و۱۰ داشته ایم و قدردان زحماتشان هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دلیل خواسته ما در راستای استقلال شهر فردیس، کم‌کاری مدیران شهرداری مناطق ۳و۱۰ نبوده است، بلکه همچون سایر کشور خواهان اجرای قانون هستیم.

امام جمعه شهرستان فردیس عدم وجود بودجه کافی را  دلیل عدم استقلال شورا و شهرداری شهرستان فردیس دانست و بیان کرد: رفع کمبودها مستلزم همکاری و پیگیری مدیران شهرستان و برآورد ه شدن بودجه و اعتبارات کافی است.

امام جمعه شهرستان فردیس در بخش پایانی سخنان خود به نقش مهم و تأثیرگذار اصحاب رسانه در موفقیت ها  سال جاری شهرستان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه وظیفه دارند در انتخابات سال اینده ، رسانه و تریبون خود را به ثروت نامزدها نفروشند و در راستای منافع مردم در شناساندن کاندید اصلح تلاش خود را بکار گیرند.

 وی تصریح کرد: اصحاب رسانه در مستقل شدن شهرستان فردیس سهیم هستند و امیدوارم در انتخابات نیز همچون گذشته پیگیر منافع مردم باشند.

انتهای پیام/