تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شهرستان فردیس آماده ی پذیرایی بیش از ۱۰۰۰ میهمان نوروزی+اسامی مراکز اسکان نوروزی

  • کد خبر : 184688
  • 20 اسفند 1395 - 0:40
شهرستان فردیس آماده ی پذیرایی بیش از ۱۰۰۰ میهمان نوروزی+اسامی مراکز اسکان نوروزی

فرشته فهمیده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس ضمن اعلام این خبر افزود: مدرسه شاهد شهید غلامی، مدرسه شهید باهنر و مدرسه اسدآبادی در شهرستان فردیس آماده ارائه خدمات در ایام نوروز می باشند.

photo_2016-03-15_07-24-53

فرشته فهمیده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار کمال مهر در خصوص اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان گفت: ۳ پایگاه اسکان نوروزی با مجموع ۲۴ کلاس از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین در شهرستان فردیس آماده ی پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشند.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: مدرسه شاهد شهید غلامی، مدرسه شهید باهنر و مدرسه اسدآبادی در شهرستان فردیس آماده ارائه خدمات در ایام نوروز می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس در ادامه از آمادگی این شهرستان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد وگفت: ۳ مدرسه برای توقف اضطراری و مواقع بحرانی مسافران نوروزی تدارک دیده شده است که شامل مدرسه شهید رحیمی درفلکه اول فردیس،مدرسه شهید احمدی روشن در فلکه چهارم فردیس و مدرسه فاطمه حجره در فرخ آباد زیبادشت می باشد.

فهمیده ادامه داد: :کلیه امکانات رفاهی در کلاس ها شامل سفره هفت سین نوروزی، یخچال تلویزیون، فرش ،موکت،وسایل گرمایشی ،سرویس بهداشتی و حمام … جهت رفاه حال مهمانان نوروزی در مراکز خدماتی مهیا شده است و ۱۱ تیم، نظارت و بازرسی ازمراکز خدماتی را در ایام نوروز برعهده دارند.

وی هم چنین تصریح کرد: تمام مدیران و عوامل اجرائی مدارس در ایام نوروز آماده پذیرایی از همکاران فرهنگی و مهمانان نوروزی هستند و بخش پذیرش اداره آموزش و پرورش ناحیه دو و شهرستان فردیس همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده ی پذیرش و ثبت نام در سامانه اینترنتی و معرفی به مراکز اسکان نوروزی می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان فردیس هر ساله پذیرای بیش از ۱۰۰۰ مهمان نوروزی در مدارس ناحیه ۲ کرج بوده است و علاوه بر فرهنگیان ،عموم مردم نیز می توانند با ثبت نام اینترنتی و یا حضور در پایگاه های اسکان از اقامت در این اماکن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x