تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پاسخ احسان علیخانی به هواداران چاوشی/ با ادبیات توهین‌آمیز صحبت نکنید!

  • کد خبر : 184239
  • 17 اسفند 1395 - 14:55
پاسخ احسان علیخانی به هواداران چاوشی/ با ادبیات توهین‌آمیز صحبت نکنید!

شب گذشته «سه ستاره» میزبان کاندیداهای بخش بهترین برنامه تخصصی بود.

به گزارش گروه فرهنگی«کمال مهر»؛برنامه «سه ستاره» شب گذشته در دو بخش روی آنتن رفت.  بخش اول را ظلی‌پور اجرا کرد و علیخانی حضور نداشت.

شب گذشته «سه ستاره» میزبان کاندیداهای بخش بهترین برنامه تخصصی بود. کاندیداهای این بخش فوتبال ۱۲۰، پایش، چشم شب روشن، هفت، جیوگی، ساعت ۲۵، سمت خدا، ثریا و پرسمان هستند.

ظلی‌پور در ابتدای برنامه میزبان کیا داوود اسفندیاری بود. مجری برنامه پایش با حضور در این برنامه گفت: خوشحالم که از شبکه سوم سیما با مردم صحبت می‌کنم. لطف مردم و عوامل حرفه‌ای باعث دیده شدن برنامه «پایش» بود.

وی ادامه داد: تیم «پایش» سعی کرد با ادبیات برنامه تخصصی اقتصادی با مردم همراه باشد. بیشتر کارآفرین‌ها با حضور در برنامه تجربیات خود را بیان می‌کنند.
در بخش دوم، محسن مقصودی تهیه‌کننده «ثریا» و عبدالمجید رکنی تهیه کننده «سمت خدا» در برنامه حضور پیدا کردند.

رکنی در خصوص برنامه «سمت خدا» گفت: حضور شریعتی و عوامل برنامه تاثیر خوبی برای دیدن این برنامه شده است. اجرای شریعتی باعث شده کارشناس بیشتر صحبت کند؛ چرا که در بعضی از برنامه‌ها مجری بیشتر صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه «سمت خدا» می‌خواهد فارغ از چالش‌ها زلالی دین را مهمان خانوا‌ده‌ها کند.

مقصودی هم در خصوص دیده شدن برنامه «ثریا» عنوان کرد: گروه ثریا از کار پژوهشی به سمت برنامه‌سازی آمدند و تمام مسائل یک موضوع را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال سال خوبی نداشتیم و برنامه به خاطر بعضی از مسائل تعطیل شد. ویژگی برنامه تخصصی این است که با صراحت مسائل را مطرح می‌کند اما برخی مسئولان سعه صدر ندارند و در برنامه مناظره ای شرکت نمی‌کنند. مجری مجبور است سوالات را یک طرفه مطرح کند و مسئولان دلخور می‌شوند. ما نسبت به حضور در میان کاندیداها، تعجب کردیم؛ چرا که تنها یک سوم برنامه‌مان به پخش رسید.
در بخش دوم علیخانی میزبان محمود محمودی تهیه‌کننده برنامه «ساعت ۲۵» بود.
محمودی ضمن تشکر از علیخانی گفت: از همه شما تشکر می‌کنم که باعث دیده شدن برنامه‌ها می‌شوید.
علیخانی در ادامه گفت: تو جزو کسانی هستی که سر ما غر زدی؟ (خنده)
محمودی اظهار داشت: پارسال یک مقدار غر زدم و به خودتان هم گفتم؛ اما دیدم بی‌انصافی است. چرا که تلاش می‌کنید تا همه دیده شوند.
عیلخانی برای چندمین بار دوباره درخواست خود را مطرح کرد و گفت: من نذر کردم هر شب این موضوع را بگویم. خواهش می‌کنم این محتوا و موضوع طرح سه ستاره را شبکه دیگری بر عهده بگیرد. سال اول این طرح به ذهن من آمد و با مدیران در میان گذاشتیم تا بتوانیم زحمت همکاران خود را نشان دهیم. امیدوارم این طرح سال بعد در شبکه دیگری پخش شود.

محمودی ادامه داد: برنامه «ساعت ۲۵» بدون تکرار توانسته مخاطب خود را پیدا کند. ۲۵ اسفند تولد پنج سالگی برنامه را خواهیم داشت. از ابتدا خواستیم برنامه متفاوتی داشته باشیم. حتی برای اولین بار دوربین به پشت صحنه کنسرت‌ها بردیم.

محمودی در خصوص تخصصی شدن برنامه «ساعت ۲۵» عنوان کرد: با توجه به استقبال از برنامه به سمت تخصصی شدن رفتیم. همچنین  از امیرحسین مدرس برای اجرا دعوت کردیم.

علیخانی در ادامه، در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون محسن چاوشی عنوان کرد: شب گذشته که بخش خواننده‌ها بود با آنها صحبت کردیم و تعدادی از خواننده‌ها برای برنامه شب عید ما به صورت زنده خواندند و بعضی‌ پلی بک کردند که بابت  همین موضوع کل کل داشتیم. ما دوست داریم زنده بخوانند اما به دلیل اینکه از اجرا آمده بودند، نشد.

شب گذشته آرش ظلی‌پور دیالوگی گفت که من نشنیدم و بعد از حواشی دیدم. به نظرم گفته او ربطی به محسن چاوشی نداشت اما دوستان محسن ناراحت شدند. البته باید بگویم محسن اولین تیتراژ تلویزیونی خود را برای برنامه عید من خواند. محسن چاوشی در استودیو خودش برای من خوانده. اگر شما به توانایی او باور و ایمان دارید، نباید با این ادبیات توهین‌آمیز صحبت کنید و شأن و ارزش کسی که طرفدارش هستید را پایین بیاورید.

در بخش آخر محمد حسین میثاقیان گزارشکر برنامه ۱۲۰ حضور پیدا کرد.

میثاقیان در خصوص این برنامه گفت: ما به طور تخصصی به فوتبال خارجی می‌پردازیم. اگر ببینده‌ای در یک هفته بازی‌ها را ندیده باشد، می‌تواند پنجشنبه شب کامل آخرین خبرها را دریافت کند.

وی ادامه داد: تیم تهیه ۱۲۰ همان برنامه ۲۰۱۴ است و بیشتر افراد این برنامه نابغه هستند و بینندگان استقبال خوبی داشتند.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x