تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

رامبد جوان میزبان راوی راهیان نور شد/ «خندوانه» با طعم جبهه و جنگ

  • کد خبر : 184094
  • 16 اسفند 1395 - 11:37

رامبد جوان شب گذشته با اجرای سرود ملی ایران، میزبان محمد احمدیان جانباز دفاع مقدس و راوی اردوهای راهیان نور شد و «خندوانه» باز هم رنگ و بوی جبهه و جنگ گرفت.

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با نزدیک شدن به فصل بهار و سفر اردوهای راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس، رامبد جوان شب گذشته با اجرای سرود ملی ایران، میزبان محمد احمدیان جانباز دفاع مقدس و راوی اردوهای راهیان نور شد و «خندوانه» باز هم رنگ و بوی جبهه و جنگ گرفت.

در ابتدای این برنامه پس از اجرای نمایشی، علی غفاری مسئول خادمین راهیان نور و اردوهای بسیج از حضور خادمین اردوهای راهیان نور در برنامه «خندوانه» و شرایط ثبت نام در سایت خادمین شهدا گفت و سپس از اصغر نقی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در استودیو «خندوانه» دعوت کرد تا از خاطرات طنز هشت سال دفاع مقدس بگوید.

همچنین در ادامه برنامه تلویزیونی «خندوانه» راوی راهیان نور محمد احمدیان به عنوان مهمان وارد استودیو شد و در ابتدا به مرور خاطرات دفاع مقدس و دیدن خواب‌های جنگ و جبهه پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه در سن ۱۲ سالگی وارد جبهه های جنگ شدم، درخصوص چگونگی حضورش در جبهه های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از ۱۸ بار برگشت از پادگان بالاخره دست آخر در اتوبوس رزمندگان پنهان و عازم جبهه شدم و بعد از سه ماه اولین مجروحیت را تجربه کردم.

احمدیان با بیان خاطره ای از عملیات دفاع مقدس، در خصوص روایتگری عنوان کرد: در عملیات بدر در سنگری نشسته بودیم و وضع سختی را تحمل می کردیم و من در دل عراقی ها با رادیو منتظر شنیدن خبری خوش از ایران بودم. عصبی شدم از اینکه خبری نبود و نمیدانم امروز چه اتفاقی افتاد تا من راوی شدم.  روایتگری یعنی همین که کسی باشد اتفاقات آن روزها را بگوید.

وی افزود: نسل ما بهترین نسل و عاشقترین نسل بود. روایتگری یعنی انتقال حس شیرین و لذت بخش به مردم امروز.

احمدیان از همکاری مشترک ایران و عراق در تفحص گفت و از نقاط اشتراک بین این دو کشور حرف زد.

احمدیان پس از ثبت لبخند ۱۵ ثانیه ای خود، قول داد در حوزه بیان طنز خاطرات دفاع مقدس فعالیت کند و کتاب خاطرات شیرین هشت سال دفاع مقدس را تقدیم برنامه «خندوانه» کرد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x