تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

چیدمان بزرگترین و طولانی ترین سفره هفت سین در پیاده راه بوعلی

  • کد خبر : 183987
  • 16 اسفند 1395 - 9:53

بزرگترین و طولانی‌ترین سفره هفت سین در پیاده‌راه بوعلی چیده می‌شود تا بتوان پیاده‌راه بوعلی را به عنوان پروژه شهری و ملی به عنوان ظرفیت برای شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی شهر همدان معرفی شود.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : محمد قدیمی ظهر امروز در ستاد نوروزی شهرداری همدان اظهار داشت: بزرگترین و طولانی‌ترین سفره هفت سین در پیاده‌راه بوعلی چیده می‌شود تا بتوان پیاده‌راه بوعلی را به عنوان پروژه شهری و ملی به عنوان ظرفیت برای شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی شهر همدان معرفی شود.
وی درباره ساماندهی خانه مسافرهای شهر همدان افزود: پیمانکاری که برای ساماندهی خانه مسافرها معرفی شده مجوزات لازم را گرفته ولی باید تمامی اقدامات را در این زمینه انجام دهد.
قدیمی با اشاره به اینکه شهرداری همدان همکاری لازم در زمینه نصب بنرها انجام داده است، تصریح کرد: شهرداری قرار بود برای استقرار کانکس‌ها همکاری کند که همین الان نیز آمادگی دارد ولی پیمانکار موردنظر باید پیگیری لازم را انجام دهد.
وی با اعلام اینکه دستگاه‌ها و ارگان‌های متولی در ستاد اسکان نوروزی نمایندگان خود را تا ۲۰ اسفندماه به معاونت فرهنگی شهرداری همدان معرفی کنند افزود: ادارات و دستگاه‌های دولتی در یکی دو سال اخیر در زمینه فضاسازی سردرب ادارات خود ضعیف عمل کردند که انتظار می‌رود هر اداره محوطه اداری خود را آذین بندی کند تا فضای شهر همدان را برای یک جشن عمومی در نوروز آماده کنیم.
قدیمی با اعلام اینکه دستگاه‌ها آمار اسکان مسافران نوروزی را تا ساعت ۹ صبح هر روز به ستاد اسکان مسافران نوروزی اعلام کنند، تصریح کرد: شورای هماهنگی بانک‌ها نسبت به شارژ کردن دستگاه‌های ATM دستور دهد تا مسافران و شهروندان در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار همدان عنوان کرد: استقرار چادرهای راهنمای مسافران در تعطیلات عید فطر امسال با عجله انجام شد که این موضوع با انتقاد استاندار همدان مواجه بود که می‌طلبد برنامه‌ریزی لازم برای عملکرد مطلوب در نوروز امسال انجام شود.
امیرحسین اسکندری مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه از آمادگی سازمان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی ورزشی براساس روال سال‌های گذشته اسکان مسافران نوروزی را در دستور کار دارد که این امر در سالن‌های تحت امر سازمان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x