تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

حادثه ای که منجر به مرگ دلخراش ۴ دانش آموز دختر شد

  • کد خبر : 183985
  • 16 اسفند 1395 - 10:03

چهار دانش آموز دختر مقطع اول متوسطه صبح امروز بر اثر سانحه رانندگی در مسیر روستای آپدوم از توابع بخش لاشار نیکشهر جان خود را از دست دادند وو یک محصل نیز مجروح شد.

 

 

به گزارش کمال مهر ، جام جم آنلاین به نقل از ایرنا نوشت : علیرضا نخعی اظهار داشت: یک دستگاه کامیون ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح  امروز در راه روستایی بخش لاشار نیکشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به شماری از دانش آموزان در حین سوار شدن به خودروی یکی از والدین برای رفتن به مدرسه برخورد کرد.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام مرکز فوریت های پزشکی با توجه به شدت برخورد کامیون سه دانش آموز در دم جان خود را از دست دادند و ۲ دانش آموز نیز مجروح شدند.
وی افزود: یکی از ۲ دانش آموز مجروح در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد و حال دانش آموز دیگر نیز وخیم گزارش شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تسلیت این ضایعه دلخراش به خانواده این دانش آموزان گفت: اسامی دانش آموزان فوتی شامل سعیده امیری جوان، زهرا امیری جوان، زبیده امیری جوان و فاطمه بلوچ لاشاری و محصل مجروح زهرا امیری رجاء است.
هم اینک بیش از ۶۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۳۰۰ مدرسه تحصیل می کنند و ۳۶ هزار و ۷۰۰ فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت این استان هستند.
شهرستان نیکشهر با ۱۳ هزار و ۴۱۰ کیلومتر مربع وسعت و جمعیت ۱۳۷ هزار نفر، ۳۹۵ روستا، چهار بخش مرکزی، بنت، لاشار و آهوران، سه شهر نیکشهر، اسپکه و بنت و ۱۱ دهستان است.
انتهای پیام/ص

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x