تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تائید محتوای تبلیغاتی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم الاجرا است/استفاده ی انتخاباتی از تبلیغات محیطی ممنوع

  • کد خبر : 183976
  • 16 اسفند 1395 - 10:08
تائید محتوای تبلیغاتی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم الاجرا است/استفاده ی انتخاباتی از تبلیغات محیطی ممنوع

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس دراین جلسه با تاکید بر اطلاع رسانی های صورت گرفته در خصوص تبلیغات محیطی گفت: هرگونه اکران بنر تبلیغی در سطح شهر منوط به تایید محتوا توسط اداره فرهنک و ارشاد اسلامی می باشد و در صورت سهل انگاری در اجرای مصوبات با متخلفین برخورد خواهد شد.

photo_2017-03-05_14-45-48

به نقل از کمال مهر، ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی پیش از ظهر امروز (یک شنبه) با حضور محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین شهری تشکیل جلسه داد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس دراین جلسه با تاکید بر اطلاع رسانی های صورت گرفته در خصوص تبلیغات محیطی گفت: هرگونه اکران بنر تبلیغی در سطح شهر منوط به تایید محتوا توسط اداره فرهنک و ارشاد اسلامی می باشد و در صورت سهل انگاری در اجرای مصوبات با متخلفین برخورد خواهد شد.

محمد رضا فلاح نژاد در ادامه به شهرداری ها و دهیاری سطح شهرستان اعلام کرد تا نسبت به جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز اقدام نموده و مراتب را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارجاع دهند.

وی در به پاسخ به عدم اجرای برخی از مصوبات ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی از جمله عدم جمع آوری سازه های غیرمجاز توسط سازمان زیباسازی شهری، عدم ارائه آمارسازه های غیرمجاز، عدم هماهنگی در ارائه تقاضا سازه توسط اداره فرهنگ و ارشاد به سازمان زیباسازی توسط شهرداری مرکز گفت: ساماندهی تبلیغات محیطی در شهرستان فردیس با برگزاری انتخابات شورای شهر و مستقل شدن شهرداری فردیس با قوت و قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

فلاح نژاد درادامه در مورد نصب داربست ها در سطح شهر گفت: نصب هرگونه داربست در سطح شهر ممنوع می باشد و اعضا ستاد ساماندهی موظف هستند پیشنهادات خود را در خصوص نصب داربست در سطح شهر در موارد استثنائی اعلام کنند .

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس بر تشکیل کمیته ای با حضور فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تاکید کرد و گفت: این کمیته موظف است تا درخواست های ارائه شده برای نصب بنر و داربست در سطح شهر را بررسی و مطالعه نموده ومجور اکران بنر و داربست را صادر کند.
وی عدم هماهنگی میان ارگان ها را موجب سوءاستفاده برخی افراد از تبلیغات برشمرد و تصریح کرد: هرگونه داربست موجود در سطح شهر که توسط اداره فرهنگ و ارشاد فردیس شناسایی نشده است به شهرداری ها مربوطه ارائه شود تا نسبت به جمع آوری داربست ها اقدام نمایند.

فلاح نژاد در خصوص ساماندهی سر درب صنوف و تبلیغات مزاحم گفت: اسامی که مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی باشند جهت اصلاح به اتاق اصناف ارجاع داده می شوند.

وی با توجه به نزدیکی انتخابات شورای شهر فردیس گفت: هرگونه استفاده ی تبلیغات انتخاباتی از تبلیغات محیطی شهر ممنوع می باشد ونظارت برمحتوای تلویزیون های تبلیغاتی و ال ای دی ها سطح شهر انجام خواهد شد.

معاون فرمانداری فردیس خاطر نشان کرد :با توجه به نزدیک شدن انتخابات از محتواهای تبلیغاتی برای افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات استفاده شود.

وی در پایان با تاکید براین که تصمیمات اتخاذ شده در چارچوب قوانین می باشد از ادارات شهرستان خواست تا هماهنگی های لازم را به منظور اجرای اقدامات فرهنگی و کمک به رشد و اعتلای فرهنگی شهرستان با یکدیگر داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در این جلسه به بیان ضرورت های فرهنگی پرداخت و اظهار داشت : متاسفانه برخی از استندهایی که در سطح شهر مجوز فرهنگی دارند باید به اکران موضوعات فرهنگی بپردازند صرف تبلیغات تجاری و اقتصادی شده اند.

جان محمد خوب پور بر شناسایی نیازهای فرهنگی شهرستان تاکید کرد و گفت: اقدامات فرهنگی شهرستان باید در راستای نیازهای شهرستان بومی سازی شود.

وی درپایان خاطر نشان کرد: کلیه ی ارگانها و نهادهای سطح شهر موظف هستند از طریق کانون تبلیغاتی جهت کسب مجوز برای اکران بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر با اداره فرهنگ و ارشاد اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x