تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 183240
  • 07 اسفند 1395 - 11:11

محمد مهرابی مدیر دفتر تجسمی حوزه هنری البرز با اعلام این خبر عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نجات اقتصاد کشور از بحران ها و مصونیت بخشی به آن، پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و تنها در این صورت کشور می تواند ماهیت مستقل اقتصادی داشته باشد و در زمینه اقتصادی پیشرفت کند.

به گزارش کمال مهر؛ ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی ۹ و ۱۶ اسفند ماه در کرج برگزار می شود.

خانه گرافیک حوزه هنری البرز ورکشاپ طراحی پوستر باموضوع اقتصاد مقاومتی را با هدف بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و نیز مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک و با موضوع تشویق جامعه به استفاده از تولید داخل و حمایت از تولید کننده داخلی برگزار می نماید.

محمد مهرابی مدیر دفتر تجسمی حوزه هنری البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نجات اقتصاد کشور از بحران ها و مصونیت بخشی به آن، پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و تنها در این صورت کشور می تواند ماهیت مستقل اقتصادی داشته باشد و در زمینه اقتصادی پیشرفت کند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر که رهبری در بیانات ابتدای سال نیز، به فعالیت همه جانبه و همگانی در حوزه اقتصاد و ظرفیت های عمومی کشور تاکید کردند، حوزه فرهنگ نیز از این بسیج عمومی مستثنا نیست و باید در راستای هدف گذاری های سال ۹۵ حرکت کند. نظر به نامگذاری امسال، به «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، و جهت دهی عمومی دستگاه های مسئول به این سمت، یکی از مسائل مغفول، حوزه فرهنگ و ارتباط آن با اقتصاد است.

مهرابی تاکید کرد:حوزه هنری البرز ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی را  برای پیشبرد اهداف عالی کشور با استفاده از بستر های فرهنگی خود با این موج ملی برگزار می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این ورکشاپ ۹ و ۱۶ اسفند ماه در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز  با حضور اعضای خانه گرافیک البرز برگزارمی شود.ضمنا علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۶۳۴۴۷۳۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183240

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x