تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ابهام در ثبت چندین شرکت توسط فرزند وزیر راه

  • کد خبر : 182225
  • 01 اسفند 1395 - 9:31

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزند وزیر راه امسال چند شرکت ثبت کرده که این موضوع منجر به ایجاد ابهاماتی شده است، گفت: پاسخ وزیر راه به نمایندگان ملت باید براساس منطق و طبق مستندات باشد.

به گزارش «کمال مهر»، نادر قاضی‌پور امروز اظهار داشت: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی به همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و وزیر باید در صحن علنی مجلس حاضر شود.

وی با بیان اینکه برخی کارشکنی‌ها این استیضاح را به تعویق انداخت، اضافه کرد: فردا (اول اسفندماه) اسفندماه وزیر راه با حضور در صحن علنی مجلس باید پاسخگوی ۱۳ بند سؤالات مطرح شده نمایندگان متقاضی استیضاح باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پاسخ وزیر راه و شهرسازی باید براساس منطق و طبق مستندات باشد و بتواند رأی اعتماد نمایندگان را بگیرد و نمایندگان متقاضی استیضاح را قانع کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: سؤالات مطرح شده براساس تخصص و مشکلات موجود در وزارتخانه راه و شهرسازی بوده و یکی از موضوعات بحث حادثه ریلی تبریز ـ مشهد است.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه قانع شدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر راه منجر به قانع شدن مردم نیز خواهد بود، متذکر شد: منتظر هستیم تا روز استیضاح فرا برسد و تمام تلاش خود را برای احیای حقوق و روشن‌سازی برخی ابهامات انجام خواهیم داد.

وی به موضوع دیگر مطرح شده در خصوص فرزند وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و بادآور شد: در سال‌جاری فرزند وزیر راه و شهرسازی چند شرکت ثبت کرده که منجر به ایجاد ابهاماتی شده که فردا منتظر پاسخ وزیر هستیم.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x